luni, 18 aprilie 2011

Despre suplimente.

Cand ne gandim la ingrijirea tenului, majoritatea dintre noi se gandesc la o ingrijire exterioara. Si pana nu demult asa faceam si eu. Pe langa sfantul ritual de curatare si ingrijire, majoritatea dintre noi uitam ca e foarte important sa acorzi importanta tenulu tau si din interior. Tot auzisem vorbindu-se prin targ de suplimentele alimentare dar m-am ferit sa incerc deoarece imi era frica sa fortez stomacul sa mai digere si altceva pe langa pastiutele odioase si mici pe care le iau zilnic, stiti voi care. Insa tot invartindu-ma pe langa standul de suplimente m-am hotarat sa incerc sa vad si eu ce si cum mai ales ca sunt atat de laudate de multe femei care le folosesc zilnic.

Am ales cutiuta cu antioxidanti care contine urmatoarele: Vitamina A, Vitamina C, Vitamina E si Seleniu ( ma feresc de ce are vitamina B in compozitie deoarece da pofta de mancare).
Ce zic ei: Este o combinatie de vitamine si substante minerale cu rol antioxidant. Efectul principal al produsului este legat de fixarea si neutralizarea radicalilor liberi, rezultati in urma proceselor metabolice, atiunilor razelor ultraviolete si in urma efectelor unor poluanti ( fum de tigara, poluare atmosferica, etc ). Efecte: ajuta la limitatea efectelor radicalilor liberi, intervenind in protectia membranelor celulare.; contribuie la protectia sistemului cardiovasculator; ajuta la intarzierea procesului de imbatranire si sustine elasticitatea pielii.
Eu il iau numai de cateva zile, a costat in jur de 18 lei cutia cu 36 de pastile, inca nu am observat rezultate vizibile dar daca o sa faca tot ceea ce promite promit sa il cumpar frecvent.

Voi folositi suplimente?

Un comentariu:

  1. Astazi mi-am cumparat Eurovita pentru Par si unghii. Sper sa ma ajute tinand cont de faptul ca am parul destul de fragil si rar, iar daca nu voi vedea rezultate probabil voi incerca altceva.:D

    RăspundețiȘtergere