marți, 10 mai 2011

Pippa, da-te la o parte sa vedem!

Peste tot numai imagini cu nunta regala, familia britanica de vita nobila tine inca primele pagini ale ziarelor si sincer, nu ma mira chestiunea. Nu am urmarit intreaga nunta dar am vazut secvente si zeci de poze care circula pe orice blog, site sau revista. Intradevar, din punctul meu de vedere a fost o nunta high class si Kate a fost mai mult decat la inaltime.Totul de la rochie, buchet, decor, make up, hair styling a fost de nota 10 si consider ca desi mirosul banilor si al bogatiei impanzea atmosfera a dat dovada de foarte multa modestie si eleganta prin tot ce a ales sa poarte.
Ce nu am inteles eu din nunta asta? De ce sora-sa, Pipa ( what a name ) a tinut prima pagina a ziarelor, prima imagine a camerelor de filmat si ceea ce m-a siderat mai ales( poate are legatura cu traditia dar nu cred) de ce a ales sa poarte rochie alba? Sunt convinsa ca totul a fost planuit ca ea sa ramana in mintea milioanelor de privitori deoarece nu se cade acuma ca ea sa se marite cu vre-un neica nimeni, nu? Musai sa agate si ea un peste macar pe jumatate la fel de gras pe cat al lui Kate si care mai buna metoda decat sa apara peste tot in cel mai fierbinte punct al evenimentului?
Am inteles ca e sora celei mai mediatizate femei ale momentului dar in momentul intrarii in biserica a mirilor, a fost musai sa ii vedem ei fundul?

7 comentarii:

  1. Nu a ales ea sa poarte rochie alba, asa a fost stabilit ;). Aaaand, you saw her ass pentru ca trena miresei este tinuta de catre domnisoara de onoare - care a fost Pippa .
    Mie sincer mi-a placut de ea, inclusiv rochia, arata muuult mai bine decat rochiile obisnuite ale domnisoarelor de onoare !
    Cred ca-ti dai seama ca nu a facut ce a vrut muschii ei pentru ca nu avea cum, deci...nu a fost vreo strategie de publicitate sa-si ia vreun duce de pe-acolo :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Claudia: asa a fost stabilit de catre cine? trena miresei in general este tinuta de domnisoarele mici, am vazut ca a avut trei. Nu zic ca a fost neaparat o strategie de publicitate dar a fost clar impinsa in fata pentru a fi vazuta. A fost la fel de mediatizata ca si Kate si chiar nu era cazul.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai vazut alte nunti regale din trecut, cele mici sunt cu petalele de flori si trena e tinuta de o alta domisoara de onoare...iar asta cu impinsul in fata..de catre cine ? Nu cred ca the queen avea asa intentii dragute faat de Pippa :)))!
    Nu stiu daca ai mai citit alte stiri despre Kate and co. , dat fiind ca e plin netul de ele le-am citit si eu :D. o sa vezi ca ei sunt un cerc de prieteni ce stau mereu impreuna, chiar dinainte de nunta si tot fasonul asta regal.
    And besides, mie mi-a placut mai mult rochia tipei :)), arata mai twenties ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. @Claudia: asa cum nu cred ca a ales nimeni rochia lui Kate pt ea, stim cum totii ca a fost alegerea ei, asa nu cred ca pentru Pippa a avut altcineva multe cuvinte de spus. Eu nu zic ca a fost urata dar din pc meu de vedere a fost mult prea prezenta in peisaj. Si cum am spus in post, nu exclud posibilitatea ca toata aceasta prezenta sa fi fost o strategie, nu pusa la cale de regina, evident .:)Si eu ma marit in 2 sapt dar cred ca m-ar deranja ca pe toata filmarea sa apara fundul sexi al d-soarei mele de onoare si cred ca as face cu nervii sa fie imbracata in alb. That day, it's just about the bride!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ce tare-ai fost cu "fundul sexi " :))!
    De-asta nu imi plac mie nuntile - si de-asta nici nu am facut nunta cu riscul sa ma considere toata lumea nebuna :D- , pentru ca mereu cineva e nemultumit la orice nunta la care am fost!

    Sper ca tu sa ai o nunta faina si linistita :)! Casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Claudia:pai de sexi e sexi, nu am ce zice.:) Mersi de urarai :P

    RăspundețiȘtergere
  7. din cate stiu, Pippa are o relatie de cateva luni,cu un sportiv.

    RăspundețiȘtergere