vineri, 1 iulie 2011

Astazi ma inspira...

Daca tot am decis ca am o dependenta de frumos :D, asta nu se incadreaza numai la categoria haine si look ci chiar si la categoria mancare. Imi place sa mananc mancare aspectuasa chiar mai mult decat mancare gustoasa, daca o mancare arata bine, automat creierul meu face o legatura cu gustul bun iar daca mancarea nu este aspectuasa (chiar daca este extrem de buna la gust) iar restaurantul nu ma atrage cu nimic, atunci pentru mine experienta culinara este nula. De exemplu, este un restaurant cu mancare foarte buna in Gilau, langa Cluj unde sunt cele mai bune fileuri de peste dar localul arata atat  de comunist incat nu ma atrage pur si simplu sa merg. La fel este si cu varzaria "La pastaioase" de pe Eroilor, majoritatea o stiti si stiti ce bine se manaca acolo, as manca si eu...dar la pachet pt ca localule tare uratel.
Si daca tot s-a vorbit zilele astea de greutatea corporala, respectiv Sigina si Cristina au scris niste articole foarte interesante pe acest subiect atat de complex, eu zic sa ne relaxam putin in weekend si sa uitam de cantar macar pentru cateva minute in care sa ne satisfacem poftele...cu niste imagini.:)
Asadar, asta ma inspira pe mine astazi si pentru niste clatite delicioase as uita de eforturi.
Imi mai lipseste bucatarul.:) Voi pentru ce tentatii ati uita de kilograme?

5 comentarii:

  1. O my God! imi ploua in gura! arata incredibil... eu sunt mare fan dulciuri, sunt viciul meu principal! NU pot sa rezist unei inghetate facute de mama (3straturi: cioco si nuci caramelizate, cafea si bucati de cioco si caise), unor ecleruri de la Pralina si brownie-urilor de la Pizza Hut. Acestea ma fac sa uit pe loc de kilograme :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ce bunataturi!!!Eu as uita de kg pentru orice junk!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cris, eu nu sunt fan dulciuri deloc! Dar clatitele, clatitele...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Clatite cu vanilie si sirop de fructe... delicios. Deja salivez.

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  5. Adriana spunea:P
    As manca orice facut de tine...si imi vine in minte costitele facute in Sprite...binenteles...made by Lavi:D

    RăspundețiȘtergere