vineri, 14 octombrie 2011

I've been searching my coats tonight.:)

De cativa ani ma aflu in continua mutare. Schimb apartamentele mai abitir decat schimb tuburile de fond de ten:D. In cateva saptamani nomazia mea va lua sfarsit deoarece ma voi afla in sfarsit la casa mea. Bineainteles ca in decursul acestor mutari am pierdut o multime de lucruri si ultima descoperire, ma rog ultima pierdere, consta intr-un geamantan plin cu geci, paltoane si alte invelitoare utile de iarna, asa vreo 20 la numar pe care nu-l gasesc nicaieri. Dupa ce am plans cateva minute in pumni de suparare (da, am avut grija sa ma vada sotul) am deci ca e cazul sa...ma reorientez. Adica sa-mi cumpar altele. Macar una, doua...asa sa nu inghet pana imi refac complet stocul. Bantui de cateva zile pe siteurile magazinelor care imi plac si am gasit cateva oferte interesante pe care am decis sa le impart cu voi aici.
Am observat cateva tendinte in cautarea mea:
1.Geaca/paltonul trebuie sa aiba o lungime medie(adica sa acopere de preferinta fundul)
2.Preturile exagerate (cum sa dai 500 sau 600 de lei pe un paltonas?)
Asadar:
Zara
299 lei
359 lei
479lei
579lei
399lei

579lei
699lei
PULL AND BEAR
299lei
359lei
359lei
H&M
199lei
199lei
279lei
279lei

2 comentarii:

  1. Si mie imi plac mai mult paltoanele mai lungi, decat cele scurte, sunt mult mai practice si confortabile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, eu as fi racnit de m-ar fi auzit tot cartierul :(( Inca mai plang dupa o scurta alba, pe care mama cred ca a dat-o de mila si nu recunoaste.
    Suntt frumoase alegerile tale, primul de la Zara mi se pare foarte potrivit pentru inceput, insa un sfat important am: nu-ti lua, te rog, cumva vreo haina cu puf de la Zara. Da, sunt foarte calduroase, sunt unele elegante, care arata chiar foarte bine, insa le iese puful, inca de la prima purtare :(
    Spor la shopping si buget la discretie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere