marți, 17 aprilie 2012

Balonare?Nu, de cand am descoperit...

Sper ca sarbatorile pascale v-au gasit in liniste si implinire si ca nu ati exagerat cu mielul si ouale. Din pacate, meniurile romanesti de sarbatori sunt crima curata si excesul se resimte mult si bine dupa. Eu anul acesta am incercat sa fiu cuminte si cumpatata, nu pot spune ca mi-a iesit in totalitate dar nici la spital nu am ajuns, ba dimpotriva. Prajiturile nu ma atrag deloc, mielul nu-mi place asadar singurele exagerari au fost aperitivele pe care le-am "prostit" cu multa salata langa.
Cateva tipsuri ca sa scapam de balonarea si kilogramele in plus acumulate zilele aceste nu strica nimanui, nu?

Prima si cea mai importanta : miscarea. Putina alergare, sarit coarda, o curatenie strasnica sau orice ne face sa transpiram sanatos si sa eliminam toxinele ne va fi de mare ajutor. Nu trebuie exagerat din prima, 10 minute astazi, 15 maine si tot asa pana reintram in ritm este suficient.
Multa apa, ceai (recomand de soc pentru digestie) si aruncatul sucurilor la gunoi. Inca o optiune delicioasa este limonada cu multa lamaie, putina miere si ghimbir, va zic, un deliciu. Dupa atatea maioneze, carne si alte nebunii colonul are nevoie sa se curete, pentru asta are nevoie de adjuvanti si de multa hidratare. Un ceai caldut de soc baut seara inainte de culcare (neindulcit) va face minuni la prima ora :)
Fructe si iar fructe. Mancate dimineata pentru ca in exces ingrasa. Salate de fructe cu seminte, nuci, migdale, alune crude, cereale integrale si tot ce va mai trece prin cap va fi mana cereasca pentru un stomac solicitat. Daca problemele cu digestia sunt grave, un kiwi sau doi mancati dimineata pe stomacul gol te vor "usura" de neplaceri. Efect garantat.
Supe. Simple, fara carne, cu legume si suc de rosii. Trebuie sa fie usurele, caldute si sa umple stomacul. Mancate la pranz impreuna cu o salata te vor pune pe picioare.
Suc de legume si fructe (combinate). Efectiv, minunate. Gref , spanac, lamaie,telina, morcov... sanatate (si digestie) in pahar.
Cam acestea sunt trucurile mele dupa nesimtirea de sarbatori. Voi cum va tratati?:)

Miercuri seara voi anunta castigatorii giveaway-ului. Mai aveti timp sa va inscrieti!

Un comentariu:

  1. eu intotdeauna mananc mult si pentru ca am un organism ce nu asimileaza asa usor, nu imi fac probleme. Daca as manca normal, ca tot omul, as slabi intr-o luna 5 kg (exact cat as vrea si cu cat am ramas dupa ce am nascut):))

    RăspundețiȘtergere