miercuri, 29 iunie 2011

Experienta Clinique.

Pentru ca am ramas fara lotiunea tonica&cleanser de la Academie pe care o adoram, am zis sa incerc altceva pentru tonifiere si curatare de reziduri. Dupa ce m-am tot plimbat pe Strawberry cateva zile in cautari de ceva produs minune, am decis sa optez pentru Clinique 3, lotiune clarifianta, matifianta si hidratanta. Suna perfect, nu? De ce poti avea mai mult nevoie in zilele de vara decat de aceste trei efecte? Zis si facut, am comandat-o.
Am ales varianta pentru ten normal mixt, desi era si varianta pentru ten gras dar m-am gandit ca nu e nevoie sa fiu atat de invaziva cu tenul meu pentru ca in ultimul timp nu prea mai am probleme cu sebumul din fericire.
Dupa doua saptamani a sosit comanda. Abia am asteptat sa vina seara sa ma demachiez si sa folosesc lotiunea dar am avut o mare dezamagire, in primul rand pentru produsul in sine si in al doilea rand pentru brand. De cand am desfacut capacul am simtit un miros de alcool extrem de pregnant dar in prima instanta am zis ca mi se pare cu siguranta. Cand am aplicat pe fata, am simtit exact aceeasi senzatie ca si cum as fi aplicat spirt ( stiu senzatia pentru ca am aplicat spirt pe cosuri in adolescenta cand eram atat de fraiera sa cred ca daca se usuca cosul e suficient) iar dupa aceea o uscaciune puternica. Am ramas foarte surprinsa de senzatie si nu imi venea sa cred, am zis ca e musai sa verific lista incredientelor pentru ca poate contine ceva ce...miroase a spirt! Ei bine, pe lista incredientelor, la cea de-a doua pozitite trona cu curaj alcoolul. Am ramas cu o senzatie foarte amara deoarece nu ma asteptam ca un produs Clinique sa contina alcool si cu atat mai putin unul destinat tenului normal. M-am gandit atunci, oare ce contine lotiunea pentru ten gras, acid sulfuric?
Imi pare rau ca am cumparat produsul acesta, pentru ca e atat de tare incat imi lacrimeaza ochii cand il folosesc, usuca extrem, in concluzie pentru mine nu e bun de nimic. Pretul a fost undeva in jur de 90 de lei dar nu l-as mai cumpara pentru nimic in lume.
Totusi, nu o sa renunt complet la brand pentru ca sunt produse de ale lor pe care le ador dar de acum indiferent de firma, o sa citesc lista de incrediente.

8 comentarii:

  1. mie imi place demachiantul bifazic de la ei , imi pare rau ca te-a dezamagit clinque , eu chiar am o parere buna despre aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clinique sunt destul de cunoscute pentru alcoolul din compozitie :( alta data verifica lista de ingrediente pe net, inainte de a comanda un produs.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia;nu m-a dezamagit gama, m-a dezamagit produsul, o sa mai cumpar de la ei.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Clarra:habar n-aveam! Asa o sa fac cu siguranta ca nu o sa fac un hobby din a cumpara produse intutile.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. produsul cumparat facea parte dintr-un trio.tu ai cumparat doar unul.daca le foloseai pe toate asa cum au fost de altfel concepute,ai fi fost multumita.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: Nu mi se pare normal ca un produs pentru ten sa contina atat de mult alcool incat sa miroase a spirt si sa te usture ochii cand il aplici, indiferent ca face parte dintr-un trio sau nu, aceeasi parere as fi avut-o si daca as fi cumparat toate cele trei produse.

    RăspundețiȘtergere
  7. hm, nu am incercat inca demachiante de la Clinique, dar am fost multumita de celelalte produse de la ei- fond de ten, rujuri, creme...probabil ai nimerit cel mai nepotrivit produs pentru tenul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Stilistele: si eu am fost multumita de celelalte produse de la ei, tocmai de aceea nu am verificat lista de incrediente inainte. My bad.:)

    RăspundețiȘtergere