marți, 10 aprilie 2012

Ochi de pisica& sprancene groase

Nu prea ma impac eu cu tendintele, merg mai degraba pe principiul porti ce iti sta bine si cum iti sta bine, mi se pare chiar penibil sa te incadrezi intr-un trend numai de dragul modei atunci cand nu te reprezinta.
Dar (intotdeauna exista un "dar") imi place sa le urmaresc si sa aleg ce cred ca mi se potriveste. In materie de machiaj si ingrijirea fetei m-am indragostit de "moda" sprancenelor groase, usor barbatesti. Va tot povesteam toamna trecute pe blog cum influentele masculine si androgine sunt la mare cautare si stilizarea sprancenelor in acest fel se mentine. Pe podiumuri vedem exagerari, de la sprancene foarte stufoase si groase pana la aproape unite insa nu este cazul sa aplicam asta in viata de zi cu zi daca nu vream sa cadem in penibil.
Imi place foarte mult cat eye-ul cu sprancene groase. Mi se pare ca toata atentia e concentrata astfel asupra ochilor. Liniile tusului la cat eye trebuie sa fie insa groase, nicidecum foarte subtiri.Daca nu ai indemanarea necesara ca sa le trasezi cu tusul o poti face cu un fard de pleoape negru, gri inchis sau maro, chiar daca nu ies perfecte e ok, deoarece nu este un machiaj pin up. Pentru un finish interesant al machiajului zburleste usor sprancenele ca sa nu para foarte aranjate.
Mi-a placut foarte mult "punerea in scena" din imaginea de mai jos:
Restul fetei trebuie sa fie machiat nude iar tenul trebuie sa arate impecabil. Pentru fetele care au peoapa cazuta (cum e si cazul meu) linia superioara a tusului nu  trebuie sa mearga pe toata pleoapa deoarece va micii ochii, ea trebuie sa mearga doar pana la punctul unde pleoapa cazuta atinge linia genelor si trebuie sa fie descendenta, adica mai groasa la capete si din ce in ce mai subtire spre mijloc.

4 comentarii:

  1. si eu vreau sprancene mai groaseee...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pielea de pe fata acestei don'soare nu are nicio legatura cu pielea de pe gatul ei, care este cu vreo 30 de nuante mai inchisa. Poate si asta este un nou trend :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e lumina din fotografie, nu are nicio legatura cu nuanta fondului de ten.:) Cel putin asa banuiesc, nu am machiat-o eu si nici nu am fotografiat-o eu.

      Ștergere