vineri, 7 ianuarie 2011

Primul contact cu produsele Alverde.

Acest post nu este chiar un review deoarece nu am apucat sa folosesc foarte mult produsele ca sa imi fac o parere obiectiva dar vreau sa va impartasesc cateva pareri in legatura cu acestea. Pana sa intru in lumea beauty blogs nu am auzit de aceste produse deoarece nu am avut acces la un magazin DM ( in Cluj acesta se afla in incinta hypermarketului Real care este situat intr-un cartier mai marginas ) dar tot citind atatea lucruri despre ele mi-am zis ca trebuie sa le incerc. Asadar, mi-am facut curaj ( a se citi "l-am obligat pe iubitul din dotare sa ma duca sa le cumpar ca sa pot dormi si eu linistita noaptea" ) si am ajuns in DM. Nu eram foarte hotarata ce vreau si am ales in final niste servetele demachiante, un ruj si o lotiune tonica pentru par cu cafeina.
Lotiunea tonica este de o inutilitate rara. Nu face nimic, cu exceptia faptului ca miroase a dezinfectant de chiuvete si mi-e jena sa o folosesc cand trebuie sa ies undeva. Am zis sa ii dau totusi o sansa dar efectiv nu face nimic. Nu da stralucire parului, nu il revigoreaza, nu il descurca, nu il face mai usor de coafat. Pentru mine cel putin nu are nici o utilitate. O sa incerc sa o folosesc in continuare deoarece multe produse se dezvaluie doar dupa un timp mai indelungat de folosire.
Servetelele demachiante au fost cea mai mare dezamagire, mai ales ca pun mare pret pe ele avand in vedere ca sunt primul pas pe care il parcurg in procesul de demachiere. Sunt mici, fabricate dintr-un material foarte fragil, imbibate cu putin produs si mai ales au un miros foarte puternic si dulceag care ma deranjeaza. Nu am o problema esentiala cu mirosul unui produs dar prefer ca acesta sa fie discret, incepand de la deodorant pana la lotiunile de corp, sampoane, masti etc. Cand vreau sa miros bine folosesc parfum, produsele de ingrijire prefer sa le cumpar pentru efectele lor benefice.
Rujul imi place.este o nunanta nude ( 123 daca retin bine deoarece nu il am momentan in fata), este hidratant si are o rezistenta medie. Si nu miroase a nimic!
As mai cumpara produse Alverde? Da, pentru ca atatea pareri pozitive despre ele sunt sigura ca au fost extrase din satisfactia acelor persoane dupa utilizarea acestor produse. Consider doar ca nu am nimerit variantele potrivite pentru mine.
ATENTIE: afirmatiile enuntate mai sus reprezinta strict parerea mea referitor la aceste produse, ceea ce mie nu mi se potriveste pentru altcineva ar putea sa fie varianta ideala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu