luni, 16 ianuarie 2012

Golden Globe-tinutele mele preferate

Aseara a fost decernarea Globurilor de Aur 2012. Mare eveniment mare in lumea celebritatilor si eu ca de fiecare data am urmarit indeaproape tinutele :D. Multe tinut spectaculoase anul acesta, am ramas de-a dreptul impresionata de unele dintre ele.
Preferata mea a fost de departe Nicole Kidman. Superba, atat tinuta cat si machiajul, coafura, silueta, tot. Mi-a placut foarte, foarte mult de ea desi in general nu ma atrage in mod deosebit.

Urmatoarele pe lista mea sunt:



De data asta, surprinzator, mi-a placut chiar si Angelina Jolie desi de obicei mi se pare ca arata foarte comuna si neingrijita. Din fericire a avut inspiratia sa isi prinda odata parul ala netuns (sau cu aspect de netuns).Nu imi place de ea ca si personaj dar s-a prezentat binisor acum.Nu pot spune ca m-a dat pe spate nici de data aceasta dar spre deosebire de alte dati e ok. Evident nu se compara cu Nicole sau Charlize care au stralucit.
Pe voi cine v-a impresonat?

2 comentarii:

  1. Charlize..este superba. Nici mie nu imi place f mult de Angelina, a fost in tinerete genul de femeie pe care o complimentai cu " ce buna e", spre deosebire de Charlize care intotdeauna ma duce cu gandul la "cat de frumoasa e", ceva de genul asta, nu stiu cat intelegi:p.
    Pupici tina

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as adauga la lista mea pe Emma Stone si Natalie Portman :D

    RăspundețiȘtergere