luni, 26 martie 2012

Flori de nunta.

Dragele mele viitoare mirese, stiti ca puteti sa aveti o nunta superba cu un buget limitat? Stiti ca puteti sa va faceti niste aranjamente florale superbe din flori ieftine, extrem de frumoase si de versatile? Combinatiile de flori, care de care mai indraznete sunt superbe, chiar daca localul este extrem de elegant va puteti juca cu optiunile pana ajungeti la ceea ce va doriti. Daca aveti putina creativitate sau aveti prieteni care au, nici nu trebuie sa inchiriati firme de decoratiuni care oricum decoreaza aproape fiecare sala la fel iar daca nu o fac te ard rau la buzunar, asadar exista optiunea sa va faceti chiar voi aranjamentele sau buchetul de mireasa.Eu am avut norocul sa am doua verisoare extrem de creative care mi-au facut buchetele pentru mese, aranjamentele pentru masa mirilor si chiar si buchetul de mireasa. Pretul? Zambitor de mic. Putea sa iasa si mai bine daca nu eram eu o zapacita si ma organizam mai ok, a fost destul de socant cand asteptam bujori peachy si m-am trezit cu ei movulii. :))) Oricum au iesit mai bine decat am sperat si toata lumea mi-a laudat florile.
Coloritul e iarasi foarte important, daca husele si sala sunt monocrome e frumos sa mergi pe aranjamente florale colorate, daca sala e in schimb farte incarcata, alege doar o coloare pe care sa te bazezi.Renuntati la vesnicii trandafiri visinii sau albi care sunt extrem de plictisitori, alege flori nonconformiste pentru o nunta pe care orneaza-le cu dantele, perlute, paiete si vor capata automat un aspect stylish.Poti alege: bujori, garoafe, lalele, narcise, margarete, maci, liliac, gherbere, etc.
Mai jos va arat niste aranjamente superbe, colorate, pentru care parca m-as mai marita o data :P.Sau macar voi sa le aveti...:)











Sursa foto : aici.

Un comentariu: