joi, 24 februarie 2011

Noutati!

Tocmai am venit de la o prezentare Eucerin. Cred ca ati facut cunostinta cu aceasta gama, este o gama din categoria dermocosmeticelor, nemteasca care se vinde numai in farmacii. Preturile lor nu sunt nici mai mici nici mai mari decat la celelalte produse dermocosmetice dar ce imi place mie la aceasta firma este consecventa pe piata produselor de infrumusetare si tratare, au inceput undeva in jurul anului 1920 si se mentin cu succes pe piata, asta inseamna ca fac ceea ce promit si ofera consumatorilor produse de calitate.
Produsele noi care vor iesi pe piata fac parte dintr-o gama destinata femeilor mature, sunt produse antirid. Gama se numeste Hyaluron Urea, este o gama de produse antirid pentru tenul uscat, deoarece odata cu inaintarea in varsta pielea nu mai produce atat de mult sebum, automat isi pierde din elasticitate si se usuca. Promite tratarea ridurilor profunde, elasticitate si suplete. Aceasta gama va avea trei produse ( deocamdata), respectiv crema de zi ( care are in compozitie si factor de protectie UVA) , crema de noapte si crema de ochi ( si aceasta are in compozitie factori de protectie si poate fi folosita si pentru zona din jurul gurii unde ridurile sunt mai profunde). A fost prezentata si gama pentru barbati cu ioni de argint care poate fi folosita de orice barbat dar functioneaza si in cazurile de dermatita atopica si acnee deoarece argintul are efect purificator.
Mi-a placut foarte mult prezentarea si prezentatoarea ( avea un simt al umorului foarte bine dezvoltat) si mi-a placut si mai mul faptul ca am primit niste cadouri frumoase ( o crema anti age, o crema de maini din gama PH5 si un balsam de ras pentru barbati).
Sper sa va placa si voua noutatile Eucerin!

8 comentarii:

  1. good news!mersi mult!mie sigur imi trebuie , o sa ma uit in farmacii

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah ce pacat ca sunt doar produse antirid :((( Chiar as fi curioasa cum ar fi o crema de fata cu Uree, eu folosesc una pt corp (am cateva zone f uscate) si face minuni de-a dreptul

    RăspundețiȘtergere
  3. @Modniza: cred ca e foarte buna, merita sa incerci.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sihaya's World: si mie imi pare rau ca sunt doar antirid dar poti sa incerci gama Aquaporin care e foarte bune si foarte hidratanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. hey..sunt noua prin zona, dar vestile de la eucerin ma imbucura tot timpul:D..eu as vrea o crema de noapte, dar nu ma pot hotara..am gasit produsul asta http://www.sanafarm.ro/crema-de-noapte-hyalurea-eucerin-p-1708.html , dar ma intrebam daca nu cumva este mai buna crema Q10 tot pentru noapte..stiti cumva care este mai buna?astept raspuns..multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Depinde ce vrei de la crema respectiva. Imi place eucerin dar nu imi place ca ambaleaza creme in borcanas nu in ambalaj etans si astfel incredientele nu sunt stabile. Daca vrei pur si simplu hidratare iti recomand mai degraba sa mergi pe Olay Total Effects si o poti folosi si ziua si seara, nu are rost sa investesti in doua produse care fac acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere