marți, 1 martie 2011

Catigatoarele giveawayului!

Dragele mele, in primul rand vreau sa va multumesc pentru participarea la giveaway, mi-a facut mare placere sa va am ca si participante si sa va citesc raspunsurile. Am avut 125 de raspunsuri valide care au participat la extragere. Extragerea am facut-o impreuna cu prietenele mele, totul a fost foarte transparent si corect. Am decis sa fac biletele si sa extrag trei dintre acestea, mi s-a parut mai palpitant. Raspunsurile voastre au fost foarte utile si in viitorul apropiat voi face o statistica cu cele mai iubite produse.



Castigatoarea premiului trei este:

 Castigatoarea premiului doi este:
 Si marea castigatoare este:
 Felicitari fetelor! Astept in urmatoarele 48h un mail de confirmare cu adresele voastre.


9 comentarii:

  1. felicitari!!
    iti doresc o primavara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeiii!!!! Am castigat!! OMG! Multumesc muuuult!! Mi-a inceput ziua bine :D Nu stiu cum sa-ti dau mail, nu gasesc nicaieri pe blog, Lavinia R sunt, iti las adresa mea aici sau poate poti sa-mi spui tu unde sa intru sa iti dau eu un mail...
    lavynnya2005@yahoo.com.
    Te puuup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari fetelor!
    si tu Lavinia, sa ai o primavara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos pt premiu!!!!
    Ti-am trimis mail cu datele.
    Puuuuuup !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna! nu pot sa cred ca am castigat si chiar premiul 1!!!.Mi-ai inveselit ziua.Iti multumesc din suflet si iti doresc o primavara cat mai frumoasa.Ti-am trimis mail.sper ca e ok:*.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am primit pachetul !!
    I'm so happy!!!
    Esti o scumpa!!

    RăspundețiȘtergere