joi, 31 martie 2011

Faves of the month.

M-am hotarat sa fac si eu postari cu produsele favorite ale lunii care se incheie, asadar iata-ma! Produsele care mi-au incantat tenul sau corpul luna aceasta sunt:
Servetelele demachiante de la L'oreal. Nu pot sa ma demachiez decat cu servetele demachiante, numai asa simt ca imi curat tenul in profunzime.
Un toner care are rolul si de a curata de la Academie. Ador acest produs, lasa fata foarte fina si curata.
Crema cu ulei de argan de la Galenic care chiar da stralucire si revitalizeaza tenul. Me like it!
O crema usoara dar foarte hidratanta de la Eucerin pentru ochi pe care o folosesc aproape in fiecare seara. Zic aproape pentru ca se intampla sa ma si uit.
Iubitul meu Toleriane pe care il ador. Este un produs pe care il folosesc de trei ani si nu ma pot lasa.
Un rimel dragut de la Rimmel, foarte ieftin dar isi face bine treaba.
Iluminator de la Farmasi. Un produs foarte ieftin dar foarte de efect, isi face treaba minunat si e si rezistent.
Balsam densifiant de la Elancyl. E cea mai minunata chestie aplicata pe corp pana acuma si promit sa ii fac un review curand!
Cam acestea sunt produsele care mi-au placut luna aceasta si pe care le-am folosit cu regularitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu