marți, 12 iulie 2011

Astazi ma inspira...

Printesa! Mi se pare mai printesa Catherine, decat print William. :) O admir extrem de mult pentru felul in care si-a asumat statutul, pentru cum se imbraca, cum se coafeaza, cum se machiaza. Totul este minimalist dar de un bun gust demn de titlul pe care il poarta. Nu are nimic opulent si totusi iese in evidenta la fiecare aparitie. Nu mi se pare o aparitie fashion, gen Victoria Beckam dar nu poti sa te uiti la ea si sa nu oftezi cand ii vezi tinutele. Imi imaginez ca poarta parfumuri florale, rafinate...
Cand ma uit atent la talia ei, imi vine sa spun ca este mult prea slaba dar pana si silueta firava pe care o are i se potriveste. Va place Catherine? Mi-ar placea sa vad rafinamentul acesta la persoane publice din Romania, eventual la femeile din politica.

3 comentarii:

  1. cu siguranta este o prezenta foarte fina :X

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cred ca asta este cuvantul.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, e un stil potrivit pentru doamne din politica, poate chiar trecute de o anumita varsta; este o aparitie fina, dar usor oldie, dupa parerea mea ;)

    RăspundețiȘtergere