miercuri, 16 noiembrie 2011

Dependente

Cat de des vi se intampla sa gasiti acel obiect vestimentar/accesoriu perfect pe care vi l-ati imaginat mult timp?Mie mi se intalmpa des.:D Mai des decat imi permite bugetul, de cele mai multe ori. In orice caz, cu ghetele de mai jos a fost dragoste la prima vedere/atingere/incaltare. Am fost ieri in Polus cu treburi care nu presupuneau atingerea bugetului personal. Dar cum scocoteala de acasa nu se potriveste cu socoteala din targ, evident ca ochii mi-au fost atrasi de primul magazin de la intrarea numarul 2. I-am vazut de la distanta pe raft, zaceau acolo zambitori, siguri pe ei, asa...un pic aroganti.Am zis ca numai sa-i vad de aproape. Mare greseala, niciodata nu faceti asta daca aveti bani sau cardul la voi.Dupa ce i-am vazut am zis ca numai sa-i ating. Hmmm...piele, imblaniti, moi, calzi...par comozi. Ma obliga cineva sa-i cumpar daca-i probez? Numai ii probez, sa vad cum ar veni daca...daca nimic.Aici, la partea cu probatul se produce clickul in mintile suferindelor de shopping si intram in declin. Doamne dar e mai bine decat mi-am imaginat in ei. Ce caldurosi, ce moi, ce fini si ca sa vezi, aveau exact numarul meu expus la raft, asta e destinul! Calculele se fac rapid in minte, nu mai cumpar nimic toata viata (hai sa nu exageram, saptamana asta), renunt la aia si la aia(numa la aia), sunt in stare sa jur pe rosu ca nu mai introduc pinul nicaieri un an. Bun, constiinta a fost amortita ne indreptam spre casa. Tranzactia se face repede si dureros si ma trezesc din nou pe coridoare cu o plasa voluminoasa in mana. Parca nu s-a intamplat nimic, doar ca am un zambet tamp pe fata. Aaaa. mi-am amintit ceva, trebuie sa dau un telefon: alo, iubire, stii ca ti-am zis ca vreau o geaca, m-am gandit sa imi iau in schimb o pereche de botine, stii tu, sa nu-mi fie frig la picioare, vine iarna si nu mai am decat cateva perechi. Cum peste 100?Exagerezi! Sa fac cum vreau?Ok, mai vad eu...pa. Am uitat sa-i mentionez ca am vazut eu, mai devreme! The End

3 comentarii:

  1. e da, bine, acum m-ai facut si pe mine sa vreau unii:((

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte cool botinele, imi plac multe modele de la Stone Creek ; si sunt si imblanite??? e clar ca as fi facut la fel ca tine :)) nu am intrat in Polus de peste o luna...pe acelelasi considerente.

    RăspundețiȘtergere
  3. @stilistele: daaaa, sunt imblanite si moi.:D

    RăspundețiȘtergere