marți, 28 februarie 2012

Ganduri de Oscar

Ati vazut tinutele de la Oscar? Nu cred ca a scapat nimeni, au invadat internetul. Nu o sa mai fac acum topuri, o sa-mi denumesc doar preferata care a fost Gweneth Paltrow. Deci, superba. A stralucit intr-o rochie Tom Ford. Hmmmm, nici macar nu a stralucit, a taiat pur si simplu concurenta deoarece a purtat ceva atat de original, de elegant, de altfel incat nu am putut sa-i gasesc concurenta. Mi-a placut si parul si machiajul si taietura rochiei si capa si culmea, chiar si (non) culoarea rochiei. Imi place de ea, mi se pare din ce in ce mai originala, mai inspirata, mai altfel.




Piciorul Angelinei l-ati vazut? O lauda cineva din blogosfera romaneasca pentru pozitiile ei in fotografii acum cateva luni, sustinea persoana respectiva ca la un asemenea nivel trebuie sa iti studiezi extrem de bine fiecare miscare, sa nu iti permiti nici o scapare si ca expresiile ei extrem de reci si bine structurate in fotografii arata nvelul la care se ridica. Parerea mea este ca pozitia cu piciorul a studiat-o prea mult, uite cum a ajuns sursa de amuzament pentru toata lumea. Oricat ai fi de sus, zic eu ca putina naturalete nu strica.

Un comentariu: