joi, 9 februarie 2012

Poeme by Lancome - Review

Foarte greu gasesc un parfum care sa ma fidelizeze. Nu pot sa spun ca am gasit pana acum parfumul perfect pentru mine, mereu apar alte si alte provocari olfactive la care greu le pot face fata. De Poeme by Lancome am dat intamplator, l-am cumparat la 30 de ml ca sa il fac cadou. Nu m-am putu abtine, l-am testat si al meu a ramas.

Este intradevar un parfum deosebit. Deosebit cred ca este cuvantul care se potriveste cel mai bine in descriere. Pentru mine este o combinatie de oriental-floral-elegant.Poate parea intoxicant la prima aplicare, iti trebuie ceva timp sa te obisnuiesti cu mirosul usor intepator. Este un parfum fin dar in acelasi timp puternic si pregnant. Un singur fas persista ore in sir, ii mai simt aroma si la 7 seara. Pe mine una ma imbraca, mi se potriveste. Este destinat femeilor mature, sigure pe ele, este un parfum rafinat care nu poate fi purtat la o sala de sport de exemplu. Daca sunteti tentate sa cumparati acest parfum, neaparat sa il testati inainte, exista posibilitate ca persoanele sensibile la mirosuri sa nu il suporte.Oricum, este ceva ce nu mirosi la fiecare pas. Cu siguranta daca vei folosi acest parfum vei avea o semnatura. Parerea mea este ca nu merge decat iarna, vara as miza pe ceva mai floral.

Note varf: datura, mac albastru himalaian

Note inima: mimoza, narcisa, trandafir, frezie

Note baza: vanilie

2 comentarii:

  1. Il stiu si este in top 3 personal de mult timp :) Chiar mi-e dor de el, as face o nebunie sa mi-l comand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador acest parfum. Imi plac foarte mult parfumurile tari, insa nu toti le suporta. Pe mine ma mai dadeau colegele afara din birou cand ma dadeam cu Poeme. :)))

    RăspundețiȘtergere