vineri, 28 septembrie 2012

Dimineti si decizii grele.

Stiti diminetile acelea in care iti vine sa iei dulapul sa-l arunci pe geam de nervi pentru ca efectiv nu gasesti nimic de imbracat? Le stiti? Bineinteles ca le stiti :)
Eu le stiu mai putin pentru ca de cand sunt mica, mai precis de cand faceam prezenta la scoala generala de lene sa stau dimineata sa-mi aleg hainele mai bine preferam sa mi le pregatesc de seara. Obiceiul asta mi-a ramas pana acum si fara exceptie in fiecare seara imi aleg hainele pentru a doua zi.
Cateodata insa dimineata nu mai sunt in asentimentul ideilor de seara si nu ma simt confortabil cu ce am ales. Azi dimineata de exemplu, ceva ceva nu mergea cu starea mea de spirit. Nu aveam chef de tocuri (rar de tot mi se intampla) si nici bluza neagra simpla de la H&M nu-mi ma suradea, poate pt ca s-a scamosat foarte urat si nu imi mai place s-o port. Asa ca, repede fuguta la dulap sa ma schimb. Aia nu ca e prea cald, aia nu ca e prea frig da musai ceva sa mearga cu balerinii aia aurii primiti de la cumnata-mea. Am pus rapid mana pe un tricou animal print vechi antic si de demult, am luat pe deasura un alt tricouas negru, simplu ca dintr-un voal mai grosut si pam pam. Da parca ceva nu-mi placea, aratam ca o gravida si oricum sunt satula de presupunerile pe acest subiect, nu ca m-as fi ingrasat dar de la 1 an de casatorie incolo nu e posibil sa nu deschida zilnic cineva subiectul asta. Am cautat rapid prin dulapioru' cu accesorii ca era fara 5 si la fix trebuia sa fiu la job si am pus mana pe o curea aurie, simpla dar care m-a scos din multe impasuri.
La fix.
Mi-am tras o poza aka pitzi style in oglinda dupa ce am intins cuvertura frumos si am fugit spre job. Norocul meu ca am o sefa de treaba si-mi intelege diminetile cu decizii grele.:)
La voi cum functioneaza?

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway! Premiile sunt DELICIOASE!

4 comentarii:

  1. Foarte faina ideea de layering si cureaua vine la fix peste topuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place, sa stii! Sa nu mai zici ca tre sa slabesti, ok? ca ma faci pe mine sa ma simt prost :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi pregatesc hainele de seara. Mi-e mult mai usor asa. Imi place curelusa tare mult. :)

    RăspundețiȘtergere