marți, 2 octombrie 2012

At least 30 days of healthy food- 15

Stiu ca am lasat-o mai moale cu provocarea mea dar revin in forta. In viata de zi cu zi insa nu m-am dat batuta deloc, insa nu am mai simtit imboldul sa-mi fotografiez fiecare imbucatura de mancare...pana ieri. Cand am pozat de fapt un pahar.
Dar sa va explic.
Niciodata nu stiu ce sa mananc inainte sa merg la sport. Ceva usor, sa ma energizeze, sa nu ma deranjeze la stomac si sa fie destul de satios ca sa nu mai simt nvoia sa manac dupa. De ceva veme m-a lovit inspiratia si am revenit la vechea mea iubire, blenderul.
Aseara am preparat un cocktail de soare cum imi place mie sa-i zic care m-a energizat maxim pentru sedinta de tae bo  care a urmat.
Am mixat o lamaie intreaga, o portocala si 2 lingurite cu varf de catina cu miere. Un boost de vitamina C, efectiv. Nu va pot descrie cat de gustos si revigorant a fost, va trebui sa incercati.
A fost gustarea perfecta pentru seara, am inlocuit cina cu un pahar mare din acest nectar si mi-a fost mai mult decat suficient, nu mi-a fost foame deloc nici cand m-am intors de la sala.
Aveti idei, retete pentru astfel de combinatii pline de sanatate?

PS: Nu uitati de giveaway! Inscrierile nu mai dureaza mult si premiul este fain de tot, cum zicea o cititoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu