vineri, 5 octombrie 2012

Lansare revista Bulevard.

Prin adolescenta visam sa ma fac mare si sa scriu la o revista. Asta era visul meu cel mare si pretios pe care nu l-am pierdut in timp, doar l-am adaptat. In Cluj insa nu exista reviste de lifestyle sau cel putin nu existau pe parcursul cautarilor mele. Daca aveai talent cat de cat era musai sa te mltumesti sa scrii la un ziar in cel mai bun caz dar stiti cum e, la ziar esti foarte constrans, subiectele trebuie sa fie macar putin tabloitizate si asa mai departe.
Toate pana ieri.
De ieri Clujul are o revista, revista Bulevard. Trebuia sa ajung ieri la lansare, chiar mi-am dorit foarte mult insa nu am mai reusit. Azi dimineata insa am asteptat foarte nerabdatoare sa vad care e conceptul deoarece au tinut totul foarte secret si au inconjurat totul intr-o aura de mister. Am ramas foarte, foarte, foarte surprinsa sa vad ca in spatele proiectului sta faimosul bucatar clujean Adi Hadean, chiar nu ma asteptam. Asta m-a facut si mai curioasa deoarece chiar daca nu-l cunosc personal pe Adi, ii sunt doar o cititoare fidela a blogului, pasiunea cu care se implica in fiecare proiect la care participa ma determina sa ii dau toate sansele de reusita cu acest proiect.
Ok, am rasfoit si revista si va invit si pe voi sa o faceti.
Per total, foarte faina. Foarte, foarte faina. Oameni pretiosi scriu acolo, am citit articolul de fashion, articolul de beauty cu un ochi foarte critic insa mi-au placut. M-a dat pe spate faptul ca au o sectiune numita "Etiquette" unde poti citi si invata despre eticheta si bunele maniere. Extraordinara treaba.
Imi place mult de tot conceptul, designul, oamenii care s-au adunat sa scrie acolo, e un inceput foarte promitator.
Va invit sa cititi revista, sa-i sustinem si sa-i incurajam deoarece piata jurnalistica clujeana avea nevoie de asa ceva ca de aer.
Mult succes Revista Bulevard!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu