miercuri, 28 decembrie 2011

Best-urile mele 2011

Pentru ca la final de an se trage linie, toata lumea face topuri, wish listuri, se fac calcule si promisiuni pentru anul care urmeaza, m-am gandit sa fac si eu un top, evident un fashion top.Pentru ca sunt mare devoratoare de street style iar Vogue.com a facut un top asemanator care m-a inspirat, o sa decernez si eu aici "best-urile" mele.
1.Best Mixed Prints:
2.Best Blue Jeans:
3.Best Color Blocking:
4.Best Sun Glasses:
5.Best Layering:
6.Best Shoes:
7.Best Mint:
8.Best Messy Bun:
9.Best Red:
10.Best Nails:
Ar mai fi muuuullllteeee besturi dar deocamdata ma rezum la atat. Sa speram ca anul care urmeaza ne va aduce si mai multa inspiratie de street style, mai multi fotografi, mai multe bloguri.
Va pup si va doresc un An Nou Fericit!

Un comentariu:

  1. La multi ani; iubesc blogurile de streetstyle si ma inspir mereu din ele. imi plac la nebunie unghiile acelea metalice ;)

    RăspundețiȘtergere