marți, 25 septembrie 2012

Coafura by Lavi

Va aratam acum ceva vreme aici cum tund eu si vopsesc pe cine se lasa pe mana mea. Sunt cativa care au si tupeul asta si mie tare-mi place...
Cori, prietena mea cu blogul ei si mai fain pe care il gasiti aici m-a rugat sapatamana trecuta sa o stilizez putin deoarece, citez:  "iarasi imi sta parul in forma de trapez cand il dau dupa urechi". Oh well, cu forma de trapez e discutabila problema, asta poate pentru ca nu am habar de geometrie insa cum sa zic nu cand vine vorba de bagat foarfeca in podoaba capilara a cuiva?
Hai sa va arat ce a iesit:





Tips: cand a sta parul sub forma de trapez, triunghi sau patrat, contact me :)
Poate ma apuca nebunia one of these days, las totul balta si merg la Raul sa ma invete meserie adevarata. Ce ziceti, am sanse?:)

3 comentarii:

  1. Lavi, eu cred ca poti sa-i dai tu lectii lui Raul! :)) Nu te-as schimba cu nimeni in lume! Imi amintesc experienta nefericita cand a trebuit sa ma tund in alta parte inainte de nunta ta... Sa nu se mai intample sa fii ocupata! :)) Esti ZA BEST! Fetelor, v-o recomand cel mai calduros, daca pot zice asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ai curaj :) apoi poate ar fi bine sa te reorientezi :))

    RăspundețiȘtergere