luni, 10 septembrie 2012

Idei blonde dar nu ale mele.

Eu am facut-o blonda, sa stiti. Eu cu mana mea i-am decolorat parul rosu ca focu' care i-a fost semnatura multi ani. Atunci cand ma gandeam la Corina, imi venea in minte rasul ei sincer in situatii penibile si evident, parul rosu.
Cred ca am schimbat ceva in ea atunci cand s-a decis (si eu am executat) sa devina o blonda autentica.
Nu chiar autentica, pentru ca sub vopsea are niste radacini de inteligenta brunte ca smoala si toate vorbele la ea.
Asadar, va rog sa o cititi. Nu e blog de beauty, e blog si atata, blog de orice, sa ii zicem, personal. Nu trebuie categorisire pentru ca va zic sincer, o sa va placa indiferent de subiectul dezbatut. Ma repet, are vorbele la ea fata.
Cori draga mea, iti dorim mult succes cu blogul si la determinarea care te caracterizeaza, atunci cand vei ajunge cea mai mare bloggerita din .ro, sa nu ma scoti din blogroll :)
O puteti citi pe Corina aici , o veti gasi si in blogroll si va puteti arunca la ea in spatiu cu idei, sfaturi si critici, accepta orice. Atata numa, sa scrieti corect comentariile, are ea asa un fetis cu gramatica limbii romane si ma urecheaza si pe mine de cate ori prinde ocazia.
Bun venit in online! :)

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru vorbele frumoase, Lavi! O sa fac tot posibilul sa ma ridic la inaltimea lor! :)

    RăspundețiȘtergere