marți, 11 septembrie 2012

Cum ne imbracam la nunti?

Din fericire pentru finantele noastre sezonul de nunti s-a incheiat cu succes sambata trecuta.Am participat la nici mai mult nici mai putin de 7 anunti anul acesta, 7 nunti frumoase, pline de incarcatura emotionala pentru noi (si financiara ).
Daca ati citit articolele de aici despre sugestiile mele in legatura cu tinutele pe are le alegem la o nunta m-am gandit ca la final de sezon sa ma pozez si eu ca sa va arat "live" cum ma gatesc eu pentru un eveniment de acest gen.
Evident, ca o neinspirata ce sunt mi-a traznit ideea abia spre seara si nu aveam alt aparat la mine decat telefonul asadar va rog sa scuzati calitatea mediocra a fotografiilor.
Am ales o rochita roz pal H&M cu un fel de imprimeu animal print, pantofi negri, plic auriu, coafura by me adica un fel de coc jos strans la spate accesorizat cu o agrafa lunguiata, tot aurie. M-am machiat singura foarte discret, accentul l-am pus pe sprancene. Am fost gata in maxim o ora cu dus cu tot :)
Sper sa va placa.




Articole foarte bine documentate despre cum ne imbracam domnii din dotare la evenimente mai speciale si nu numai gasiti pe Stil Masculin.ro
Astept feedback!

Un comentariu: