joi, 5 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 2

Astazi am dat-o din nou pe salata. Desi as fi avut pofta de o supa nu am putut pe cladura asta. Salata, ca si cea de ieri e comandata de la firma de catering, eu de obicei imi gatesc dar de cateva zile de cand cu canicula nu ma pot mobiliza.
Dimineata am am mancat un kiwi si 2 piersici mici.
La amiaza salata de ton care contine: ton, salata verde, rosii cherry, ceapa, morcov ras, putin porumb, cateva capere si lamaie. Da, recunosc, mi-am luat din nou o lipie mica dar de data asta am mancat un sfert din ea, poate si mai putin asta si datorita faptului ca am vrut sa reduc aportul caloric dar si datorita faptului ca era foarte tare si veche, nu se rupea deloc, naspa rau.
Deseara planuiesc sa devorez cateva felii de lebenita (pepene rosu pt cei de dincolo de Carpati )

9 comentarii:

  1. incearca salatele celor de la SaladBox. sunt geniale. mie imi place GreenBox cu dressing ranch. din pacate deocamdata au doar in Iulius o insula de mancare sanatoasa, dar am aflat ca o sa deschida in polus si asteapta aprobarile pentru centru ca sa poata livra la birouri. yum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suna foarte bine, o sa incerc :D dar fara dressing ranch ca e plin de calorii :D

      Ștergere
  2. Arata extraordinar de bine, mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost foaaarrrteee buna, morcovul avea asa un gust dulceag si in combinate cu sucul de lamaie...:D

      Ștergere
  3. Succes, eu iti tin pumnii. Eu am luat proportii in ultima vreme. Fiind in sesiune, si cu job si licenta, mancam ce apucam (mcD, KFC, Pizza, shaorma) si m-am ingrasat 2 kile intr-o luna. Si se vede. Am 53.5 poate nu suna mult la 166 cm dar eu ma simt grea :( si not to mention ca-s cu sanatatea la pamant. imunitatea 0. Nu m-ar deranja asa tare ca am facut o pernuta, o aripioara, dar sanatatea mea s-a subrezit, parul imi cade, mereu sunt racita etc. Deci m-ai motivat sa incep sa fac niste schimbari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De plinuta nu esti plinuta la kilogramele si inaltimea ta dar daca e vorba de sanatate atunci aspectul fizic nici nu mai conteaza. Draga mea, multe fructe si legume, cat de multe poti, fructe dimineata ca sunt mai calorice si iti dau energie, legume seara, la pranz mai poti fenta cate putin. O sa simti o diferenta pe tonus, aspectul pielii, par, etc. Sa-mi spui cum decurge treaba. Te pup
      Ah, am uitat, incearca sa mananci mancare cat mai putin preparata termic, cu cat mai crud, cu atat mai bine.

      Ștergere
  4. Arata foarte bine :D Si mie imi plac tare mult morcovul si porumbul in salate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place salata cu morcov ras si varza :)

    RăspundețiȘtergere