luni, 23 iulie 2012

Review- Paula's Choice Healthy Finish Pressed Powder SPF 15

Sunt cateva produse de make up in top pentru mine. Acum cativa ani incercam tot ce prindeam, de o vreme incoace insa m-am fidelizat pe anumite produse si efectiv nu ma lasa inima sa-mi mai cumpar altceva.Ganditi-va ca folosesc Toleriane de 4 ani si oricate fonduri de ten imi cumpar tot acesta ramane de baza pentru mine. Mi-am comandat pudra de la Paula pentru ca tocmai terminasem una de la MAC, nu mai stiu exact cum se numea, era in cutiuta argintie, ceva colectie speciala in colaborare cu cineva. Dezamagitoare pentru mine, nu era deloc prafoasa si parca nu se lua oricat o chinuiam cu pensula, cat despre controlul sebumului...efect minim.
M-a tentat pudra de la Paula pentru ca am prins-o la un pret bun, cam 50 de lei la reducere plus ca are spf 15, ceea ce e un mare plus pt mine. Am luat-o cu ochii inchisi fara sa-i cunosc textura si nuantele deoarece imaginea cu nuantele de pe siteul lor este extrem de mica, mergi la ghici.
Am ales a doua nuanta, Neutral desi eu sunt foarte, foarte, foarte alba. Adica, extrem de alba mai ales in contextul varatec. Well, am zis ca si daca o nimeresc putin mai inchisa o blenduiesc bine si o sa arate decent.
A fost dragoste la prima testare. Nuanta e perfecta pentru mine iar textura o ador. E prafoasa, se desprinde usor, adica se ia bine pe pensula, e foarte fina si se lipeste practic de fata. Devine invizibila pe ten dar confera un aspect mat, extrem de natural. Imi tine sebumul sub control ore bune, pe la 6 seara cand plec acasa de la serviciu am un luciu usor la fetei dar aproape insesizabil, depinde si de cat e de cald afara. Cutiuta e neagra, simpla, eleganta, nimic super fancy, specific produselor Paula's Choice.


P.S: daca va intereseaza o crema pentru protectie solara cu factor de protectie 30 Paula's Choice, este pe stoc. Puteti sa o cereti la lavinia_roshu@yahoo.com.

3 comentarii:

  1. Lavinia, aceasta pudra in nuanta pe care o ai tu, ce subton are? bej? roziu? galbui?
    Din poza nu imi dau seama... In poza pare rozie... merci.:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru raspuns.
    Pentru comenzi, in ce conditii se pot face? transportul cat ar costa pt provincie? se aplica discount-urile de pe site-ul PC din UK sau din US sau nu sunt valabile?
    merci.;)

    RăspundețiȘtergere