miercuri, 18 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 9

La birou suntem intr-o permanenta cautare de restaurante care fac catering cu mancare buna, ieftina si mai ales sanatoasa. Adica, sa nu aiba meniu clasic gen cartofi prajiti cu carne, noi vrem ceva diferit tot timpul si cat mai sanatos. Foarte mult timp am comandat de la Express Chef, ramane oricum in top dar ne-am cam saturat de ei. Au mancare buna, portii decente, preturi cam maricele dar super diversitate in meniu.
De cateva zile am decoperit un restaurant online cu mancare vegetariana, Green Option ii zice si dupa cateva plimbari pe site azi am dat comanda. Un meniu pe zi este 20 de lei, scump daca mananci des de la catering da' am zis sa vedem ce pot.
Astazi aveau Varza a la Cluj vegetariana si la desert Rulada naturista cu mere. Interesting.
Am comandat si arata cam asa:
Putin cam uratel la prima vedere si portii cam micute. Pe langa varza am primit doua felii de paine de secara. Exceptand ca nu arata gustoase, au fost chiar foarte bune.
Varza a la Cluj contine: varza cruda, varza murata, orez brun, soia, ceapa, suc de rosii, seminte, condimente
Desertul contine:  arpacas, fulgi de ovaz, seminte, cocos, mere, stafide, scortisoara, şteviozidă

Foarte bune la gust si mai ales foarte satioase. Portile micute dar hranitoare, nici nu am mancat pana mi-a fost rau nici nu am ramas flamanda.
Per total un pranz reusit astazi, o sa mai comand de la ei sau si mai bine, le mai fur idei de retete de pe site si le fac acasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu