vineri, 6 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 3

Mi-am uitat supa Gazpacho acasa. :( Va spuneam ieri pe FB (unde va rog sa ma laicuiti daca vreti) ca azi va dau reteta mea de supa Gazpacho da cum am uitat borcanul acasa in graba de dimineata a trebuit sa ma rasfat cu altceva la pranz. Vineri, in caz ca nu v-am spus, la noi in birou e pizza day, un fel de "sekiu God c-a trecut si saptamana asta". Well, v-am zis ca nu trisez si  am renuntat la pizza. Mi-am luat insa ceva la fel de gustos, daca nu si mai si. Sa va povestesc: vinete la cuptor umplute cu legume (ceapa, rosii, ardei, telina si morcov) cu niscavai mozzarela pe deasupra. Le-am asezonat cu niste cartofi copti langa (nu rustici ca aia sunt prajiti inainte) doar copti, fara ulei, fara sare, asa ca de la mama lor.
Stiu teoria cu vinetele au branza deasupra, branza nu trebuie combinata cu cartofi si asa mai departe da' e vineri oameni buni, e vineri si am sacrificat pizza day pt vinete, merit totusi putina compasiune, nu?:) Arata branzoase tare in poza dar sa stiti ca stratul de branzica era subtire, subtire ...
Dimineata am sacrificat un kiwi, si intre mese am mai rontait niste alune de padure crude si deseara ma rasfat cu lebenita.:)
Ah da, pare mare portia dar cartofii nu i-am dat gata decat jumate si vinetele arata ele babane da umplutura e putintica :P

2 comentarii: