duminică, 1 iulie 2012

Wedding nr.4

Luna asta am fost la 4 nunti. Nici nu mai știu cum e sa lenevesti nesimtit de mult între-un weekend da' nu-i bai,a fost chiar fain sa-mi delectez privirea cu tot felul de ținute. Sâmbăta asta a fost nunta nasilor noștri si am făcut câteva poze printre emoții. Ah da, sa nu uit, dacă sunteți din Cj si va tentează sa va comandati prajiturile si tortul la cofetaria Olympos, sa nu o faceți, au adus tortul miresei si prajiturile pt acasa cu o întârziere de 3 ore, nu au răspuns la telefon, au spus ca au scapat tortul, apoi ca le-a spart cineva laboratorul si alte o multime de scuze patetice,  seriozitate 0. Păcat, deoarece au prajituri bune.
Mirele si mireasa :) Coafura a fost facuta de Raul Tisa de la salon Boulevard, machiajul a fost facut de mine.
 Eu si o prietena intr-o facebook photo session.:P
Si iubitul meu impreuna cu nepotelul nostru. A se nota papionul din catifea foarte stylish asortat la Conversi :)

Un comentariu:

  1. :)) si eu am o nunta sambata si ma stresez de vreo 2 saptamani..plus caa am mai avut si o tiere de mot si te inteleg:)) ma simt extenuata

    RăspundețiȘtergere