vineri, 29 iunie 2012

Licenta pentru scoala de beauty blogging by L'oreal :)

Experienta "Scoala de beauty blogging by L'oreal" se incheie aici. Acesta este ultimul articol sub aceasta semnatura si dupa ce se termina totul promit sa va povestesc cum a decurs totul, cu bune si cu mai putin bune.
Pentru ultimul articol am primit spre testare rimelul Volumissime x4 de la L'oreal. Nu este prima mea experienta cu acest produs, l-am mai folosit pe vremea cand lucram la Sensiblu si l-am prins la o promotie cu o crema L'oreal. Din pacate, cu sinceritate va spun ca a fost cel mai slab rimel pe care l-am folosit vreodata, a fost o dezamagire dar am zis sa-i mai dau o sansa de aceasta data deoarece iert usor si uit repede :)
In conditiile in care sunt indragostita de celelate rimeluri L'oreal (v-am mai spus ca sunt preferatele mele) am zis ca merita sa testez din nou inainte sa-mi dau cu parerea din amintiri.

Asadar l-am testat constiincioasa trei zile la rand pana cand am renuntat infranta.
Nu-mi place si punct. E un produs mai ieftin insa din pacate nu face treaba. Ca nu "volumineste sau volumiseaza" genele aproape deloc e una, oricum nu prea cred eu ce spun producatorii pana nu testez insa curge fara mila mai ales daca temperaturile trec de limita normala si tot timpul sunt neagra sub ochi cand il folosesc. In conditiile in care nu port demachiantul dupa mine si nu-mi place sa ma sterg cu mainile la ochi acesta este un mare minus in ochii mei (si pentru ochii mei).
Exceptand faptul ca se scurge incetisor dar sigur, despre modul in care imbrca genele nu va pot spune prea multe. Confera un aspect natural, mult prea natural pentru gustul meu deoarece eu nu folosesc decat rimel pentru machiajul din timpul zilei la conturarea ochilor, asadar imi place sa accentuez genele putin mai dramatic. Volum nu prea, alungire deloc.
In concluzie este un produs slab pentru mine si nu se compara cu celealte rimeluri L'oreal pe care le iubesc (Million Cils, Double Extension, Lash Architect). Prefer sa dau cativa zeci de lei in plus pentru rimel insa sa faca ce promite asa cum fac cele pe care le-am enumerat.
Este foarte important pentru mine sa detin un rimel bun, genele bogate si sprancenele frumos conturate sunt cele mai esentiale aspecte ale unui machiaj, daca ma intrebi pe mine asadar la capitolul acesta nu fac compromisuri.
In concluzie va recomand cu drag sa incercati celelalte rimeluri L'oreal, putin probabil sa nu va indragostit la fel de tumultos cum am facut-o eu.

Multumesc L'oreal pentru aceasta experienta, juriului pentru sfaturi si lui Alex pentru rabdarea cu care mi-a raspuns la tonele de intrebari si nelamuriri. :D Pe langa asta, tin sa felicit celealte scolarite, am avut niste "adversare" de exceptie care m-au motivat foarte tare datorita faptului ca sunt foarte talentate.

3 comentarii:

  1. Mie mi-a placut prestatia ta in cadrul scolii, sincer am fost dezamagita cand am vazut punctajul. Am observat ca fetele care au facut chestii oarecum iesite din tipare au obtinut punctaj mai mare, ceea ce ma face sa cred ca scoala de blogging e de fapt scoala de reviste glossy, imi pare rau sa o spun, insa eu ca cititor vreau pareri sincere, vreau sa stiu cum spala un sampon nu cum miroase el de bine a parfum si cat de grozav e chiar daca nu l-ai folosit, vreau informatii clare, sincere, succinte despre produs, ca nu am intotdeauna timp sa stau juma' de zi pe bloguri, vreau pareri personale nu publicitate.
    Si OT, mi-au placut foarte mult lash architect si rimelul cu 2 capete (double extension?), altceva nu am incercat. Ma bucur sa aflu ca nu toate sunt la fel, probabil m-ar fi tentat sa-l iau, traiam cu impresia ca l'oreal rocks in materie de mascara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru susținere si aprecieri . Ideea este ca blogul meu este mai puțin comercial si poate nu m-am potrivit in totalitate profilului insa experiența a fost frumoasa , am învățat chestii interesante si chiar nu regret ca am participat. Celelalte fete sunt si ele bune insa au un stil diferit ceea ce nu e rău, chiar din contra. Te pup

      Ștergere
  2. That is really fascinating, You are an overly professional blogger.
    I've joined your feed and look forward to in search of more of your wonderful post. Additionally, I have shared your site in my social networks
    Have a look at my website : provillus reviews

    RăspundețiȘtergere