vineri, 15 iunie 2012

Cosite de cosanzeana.

Cautarea samponului ideal nu se termina niciodata, stiti voi, daca e bun vrem si mai bun, daca e foarte bun vrem ceva exceptional, daca e exceptional il schimbam cu altul pentru ca ne seduce vreo reclama a carei protagonista are par parca format numai din fire de matase. Le stiti pe domnisoarele acelea din reclame care obtin un par senzational dupa numai o spalare? Sigur le stiti deoarece le-am crezut si eu de atatea ori pe cuvant :)
Nu stiu cate tipuri diferite de sampoane am folosit la viata mea, cert este ca multe, de la foarte ieftine la foarte scumpe. Daca inainte aveam asteptari miraculoase de la un produs de curatare acum stiu ca acest tip de produs datorita timpului limitat pe care il petrece spuma pe scalpul nostru nu poate sa faca o diferenta extraordinara pentru par. Da, poate sa curete bland, sa nu incarce firul de par (adica sa nu aiba prea multi emolienti/ silicon in compozitie), sa confere volum firului de par, sa calmeze iritatiile scalpului, sa lase un par matasos si stralucitor si alte o multime de beneficii insa este bine de stiut ca daca ai asteptari nerealiste de la un produs poti fi dezamagita de acesta cand in realitate acest produs chiar isi face treaba.
Am primit zilele trecute spre testare samponul Elseve Nutri-Gloss Crystal in cadrul programului Scoala de Beauty by L'oreal unde ma numar printre finaliste.

Evident, inainte de utilizare l-am pus sub lupa ca sa vad cum sta cu formularea. Contine parfum  la finalul listei si alti cativa iritanti , nimic de speriat insa pentru un produs de curatare cu exceptia cazului in care ai un scalp foarte sensibil sau suferi de afectiuni care necesita un produs destinat special pentru tratarea acestora.Se adreseaza unui par lung, tern, normal sau fin si promite o stralucire extraordinara datorita unor microparticule stralucitoare pe care le are in compozitie. Nu ma incadrez la descriere deoarece am un par mediu, putin gras la radacina si o idee deshidratat de la 122283724619 vopsiri .:)
Oricum, atat de tare m-a atras ambalajul, foarte bine realizat de altfel, care arata super profi incat am sarit direct sub dus in seara in care am primit pachetul.
M-am decis sa iert si concentratia de parfum deoarece miroase foarte dragut, fresh, a bujori parca. Are o consistenta lichida, usoara, este nevoie de o cantitate relativ mai mare decat la un sampon normal pentru spalare. Spuma facuta e fina, nu foarte consistenta si se clateste usor.
Ce mi-a placut foarte, foarte mult la acest sampon spre deosebire de alte sampoane este ca nu mi-a uscat firul de par si nici nu l-am avut mogaldete dupa clatire. L-am pieptanat foarte usor si nu am folosit balsam deloc.
Mi-am uscat ulterior parul la o temperatura medie si am studiat rezultatul final. Stralucire de cristal nu prea si nici nu vad cum ar fi posibil insa un luciu mai intens al parului intradevar confera. Parul se simte lejer si are o textura usoara, nu-l simt chiar deloc incarcat.
Pentru asteptarile mele de la un sampon si-a facut treaba foarte bine, pentru rezultate exceptionale parul are nevoie de masti si tratamente suplimentare.
Facand o comparatie cu un produs scump pot spune ca este mult mai bun decat Joico, despre care v-am povestit intr-o postare anterioare si care m-a dezamagit total.
De folosit il voi folosit in continuare, de cumparat o sa-l mai cumpar pana cand firea mea slaba de femeie ahtiata dupa miraje ale infumusetarii se va lasa convinsa din nou de altceva care promite rezultate si mai si.
Daca ar fi sa-i dau o nota (e, acuma eu sunt juriul aprig care taie in carne vie :)))) i-as da nota 8,5 pentru iritantii pe care as prefera sa nu-i aiba . Insa per total pot spune cu sinceritate ca sunt multumita de acest produs.
Daca nu as fi satena cu par scurt si drept, mai mai ca m-ar duce gandul sa ma semnez "Ileana Cosanzeaza" :)


Daca doriti sa ma sustineti, ma puteti ajuta cu un vot aici .

9 comentarii:

  1. Eu acum folosesc Joice, de anul trecut si sunt foarte multumita! Inainte foloseam tot Elseve si am fost multumita de el:)
    Te astept pe blogul meu :*

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai rezistat 1 an sa nu schimbi samponul?In numele femeilor din intreaga lume, felicitari!:)))

      Ștergere
  2. Chiar asteptam review-ul tau pt acest produs, eram f curioasa de ce vei spune. O sa-l cumpar si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavi, eu am par gras, il spal zilnic, crezi ca acest sampon mi-ar fi potrivit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana draga, samponul e bland si nu incarca firul de par insa daca problema ta cu sebumul este acuta iti recomand sa cauti un produs care nu contine iritanti deloc, orice ingredient iritant iti va stimula si mai tare productia de sebum.Ai grija la alimentatie, protejeaza-ti parul de soare (poarta palarii) si bea multa apa. Te pup

      Ștergere
  4. Ha,Ha! :)) Mi-a placut articolul tau!
    Tocmai mi-am cumparat samponul,eram curioasa daca o sa orbesc pe cineva dupa ce imi voi spala parul cu el.
    Eu schimb samponul mereu de la o vreme...la mine oricum rezista foarte putin la cata' claia am.
    Sa vedem ce face frumosul asta. ;))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De orbit nu vei orbi pe nimeni insa poate cateva flashuri vei da !:))))

      Ștergere