luni, 11 iunie 2012

Piele catifelata si vara si iarna.

Va povesteam in articolele anterioare ca din bagajul meu de vacanta e nelipsita o crema ultra hidratanta pentru corp. Chiar si acasa, imi fac timp dupa fiecare dus sa imi cremuiesc bine fiecare particica a corpului cu un lapte hidratant pentru ca pielea sa isi mentina elasticitatea si fermitatea.
Acu' ceva vreme, primul si singurul principiu dupa care imi alegeam o crema pentru corp era aroma. Imi placea sa ies de la dus si sa ma rasfat cu o crema cu aroma de vanilie, caramel, zahar brun, ciocolata, mosc si ale nebunii din acestea. Am invatat intre timp ca parfumul este iritant si usuca pielea, nici nu era de mirare ca niciodata, chiar daca ma cremuiesc fara greseala zilnic dupa dus, nu aveam pielea suficient de hidratata. Din pacate a trebuit sa renunt in mare parte la cremele frumos mirositoare pentru o lotiune cu adevarat hidratanta a carei efecte sunt vizibile pe pielea mea si cea mai buna/ economicoasa solutie am gasit-o la laptele de corp Garnier cu micro seva de artar, acela in ambalaj rosu.
Are ingrediente foarte bune, abia la finalul listei are trecut parfum dar cantitatea este prea mica pentru a fi iritant. Am studiat mai multe optiuni in hipermarket, aceasta insa impreuna cu varianta de la Garnier in ambalaj alb au fost cele mai bune. Data viitoare il cumpar pe cel alb si va spun care este mai bun dintre cele doua.
Cantitatea este foarte generoasa, il am deja de 2 luni si mai am cam un sfert in conditiile in care il folosesc zilnic. Are o textura mai groasa, foarte cremoasa, nu curge ca un lapte de corp normal. Se intinde usor si se absoarbe repejor in piele, nu pateaza hainele si pielea ramane foarte moale, deloc grasa. Nu are miros deloc si chiar daca mi-e dor de aromele mele preferate aleg sa folosesc varianta care imi face bine. Recunosc, din cand in cand mai trisez si ma ung cu chestii care mai de care mai parfumate. Din ce in ce mai rara insa.
Este un produs foarte bun, raportul calitate/ pret este excelent, a costat pana in 20 de lei din Cora.
Nu uitati nici vara nici iarna de hidratarea pielii corpului, este foarte important sa aveti grija de intreg corpul vostru, nu numai de ten deoarece toata pielea are nevoie de hidratare si de adjuvanti pentru regenerare.
L-ati incercat, va place?

3 comentarii:

  1. Buna si eu tot pe asta o folosesc la recomandarea Corinei. Te-as intreba ceva: ai gasit vreo lotiune cu protectie solara prin marketuri care sa fie decenta?azi am luat al rand foarte multe si din pacate, toate aveau alcool printre primele ingrediente, pentru ca eu as vrea mai degraba un spray, si reaua de mine, mai vreau si protectie 20-30 :)) cer prea multe,nu? paula's choice am pentru fata insa sincer, de cand au marit si preturile, euro isi face de cap si dolarul la fel, nu imi pot lua un spray numai pentru corp, asa ca sper sa gasesc ceva mai ieftin. Imi fac griji pentru momentul cand mi se termin stocurile actuale de produse de la ea. Ai sugestii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alexandra,
      ai incercat sa cauti ceva la Bioderma? Am analizat produsele lor si sunt ok, gama de protectie solara e ok formulata. In supermarketuri nu stiu ce gasesti, nu am avut timp sa ma uit peste produse.

      Ștergere
  2. nu-l folosesc, le prefer pe cele parfumate :)

    RăspundețiȘtergere