luni, 18 iunie 2012

Reteta de racoreala.

Caldura mare mon cher...Nu stiu voi cum rezistati dar eu ma topesc putin cate putin de la 25 de grade in sus (la figurat, nu scad kilogramele, ar fi prea simpla viata).
Nu stiu altii cum sunt dar eu vara sunt dependenta de limonada. Sa fie acra, rece si revigoranta de preferinta. Din fericire e si o varianta minunata pentru a inlocui sucurile carbogazoase pline de mizerii iar daca o indulciti cu miere e sanatate curata.
Dar sa va zic retea mea de care sunt tare mandra. Limo ca si mine nu mai face nimeni, promit.
Avem nevoie de 3 lamai pentru un litru jumatate de limonada.
care se curata grijului de coaja...
si se taie marunt da' nu foarte, nu trebuie sa va chinuiti prea tare totusi...

le aruncati in blender si cautati prin sertare poate gasiti ceva ghimbir zaharisit. Daca gasiti, il maruntiti si il adaugati langa lamaile storcosite...
Adaugati jumatate de pahar de apa si le lasati sa se zapaceasca cateva minute bune in blender pana devin o pasta, cam asa ceva...

pasta se strecoara iar ce ramane mai dam o data la blenduit ca obtinem o limonada fina, fara zgrabunte.Adaugam in final tot si cautam prin frigider putin sirop de menta pe care il amestecam cu putin sirop de soc. Asa, cam jumatate de pahar...
Adaugam siropul in sucul de lamaie, apa rece pana umplem recipientul si suntem gata. Asezonam cu menta sau orice fruct mai avem prin zona, eu nu am avut nimic, ba da, am avut ceva...nerabdare. Asa a aratat in final.:)



Se serveste asezonata cu multe grade in termometru.:)


8 comentarii:

  1. Si eu beau foarte multa limonada pe timp de vara, cateodata mi-e lene sa-mi fac si iau un pahar de apa rece peste care arunc zeama de lamaie si gata. Chiar o sa incerc reteta ta. pup

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce pofta mi-ai facut:D mai am un lime prin frigider ma duc sa imi fac un pahar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehe, eu am baut-o ieri dar cand ma uit la fotografii si mie mi se face pofta :)))

      Ștergere
  3. Vreau si eu o limonada...Poti sa-mi trimiti pe Dacos ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sent. Daca nu ajunge a pus mana cineva pe ea si a baut-o :P

      Ștergere
  4. interesanta reteta..
    eu limonada fac astfel: curat lamaia si impreuna cu frunze de menta o bag la blender..apoi adaug apa, zahar si cuburi de gheata si cam asta e tot:D..

    Sanatate curata!

    RăspundețiȘtergere
  5. fac si eu limo cu ghimbir, dar cu ghimbir radacina. :) nu stiam de ghimbir zaharisit.

    RăspundețiȘtergere