miercuri, 13 iunie 2012

Ganduri aurii de portelan

Cum am fost inzestrate noi femeile cu nevoia aceasta acuta de a ne inconjura cu lucruri frumoase? Rar de tot femeie care sa nu ofteze dupa o lumanare frumoasa, o ceasca de ceai deosebita, ceva ornamental, complet intuil care sa-ti completeze aerul boem in care isi duce existenta. Inutil pentru lumea care ne inconjoara, insa atat de utile pentru suflet ...
De cand m-am mutat la casa mea caut lucrusoare mici (pe care mi-e lene ulterior sa le sterg de praf) care sa imi ornamenteze existenta. Tot ce are un aer vintage ma da pe spate. Da domle', recunosc ca tot ce tine de frumusete pe mine ma face fericita. Altfel ma simt cand imi beau cafeaua din cana mea vintage de portelan cu iris albastru sau cand imi torn limonada din canta cu incrustatii in forma de trandafiri. Detaliile acestea pentru mine sunt esentiale. Cred ca intr-o viata anterioara am trait la vreo curte regala sau ceva, de acolo si pasiunea mea pentru lucrurile astea. Probabil am tanjit in liniste la cestile reginei, cine stie...:)))
Pe langa asta, tot ce are putin auriu si o pata luxurianta ma atrage mai ceva ca un magnet. Indiferent ca e haina, accesoriu sau obiect decorativ, auriul este culoarea mea.
Gandindu-ma cu ce sa imi mai satisfac nevoia de frumusete am gasit cateva fotografii salvate in folderul meu cu nebunii. Vi le arat si voua, din pacate nu mai am sursa ca le-am salvat de ceva vreme dar daca stiti de pe unde le-am "sustras" atentionati-ma ;)
Ideea acestui post? Niciuna mai exact, doar un gand...inconjurati-va cu lucruri frumoase, de calitate, cu poveste. Bucurati-va ochii, mintea, sufletul cu ceva ce va place si va aduce bucurie in fiecare zi, indiferent ca e material sau nu.
Ah da...si daca vedeti pe undeva o tava ca si in prima fotografie, let me know :)





4 comentarii:

  1. Dragut! Oare exista femeie sa nu iubeasca frumosul?

    RăspundețiȘtergere
  2. http://happydecorboutique.blogspot.ro/ nu vei gasi chiar tava din fotografie:), dar iti recomand acest magazin cu caldura. e exact asa cum ii spune si numele. pe mine m-a cucerit. este langa central, pe straduta aceea cu canalul morii.

    RăspundețiȘtergere