marți, 5 iunie 2012

Cu ce ne incarcam bagajul vara aceasta?

Sunt una dintre finalistele la scoala de beauty blogging by L'oreal. M-am bucurat sa primesc mailul desi va spun sincer, am si uitat ca m-am inscris. Poate fac o figura frumoasa si am sansa sa va spun cum lucreaza Alexandru Abagiu live.
Tema saptamanii este "cum te pregatesti de vacanta de vara?".
Nu pot spune ca exista o lista cu lucruri "de facut" pentru corpul si pielea ta inainte de a merge in vacanta deoarece o femeie (si un barbat, de ce nu? ) responsabila va avea intotdeauna grija de pielea si parul ei, indiferent daca merge in vacanta sau se relaxeaza pe o terasa in centrul orasului.

Intotdeauna vom avea nevoie de demachiere, curatare, exfoliere, hidratare si mai ales factor de protectie insa daca as pleca maine in vacanta cu siguranta trusa mea ar contine urmatoarele: spf 50 sau 45 very water resistant pe care l-as aplica o data la cateva ore indiferent daca as intra sau nu in apa, un gel/crema autobronzant pe care l-as aplica cu cateva zile inainte de plecare pe intreg corpul pentru ca dupa cum bine stiti, nu sunt de acord cu expunerea la soare si nici nu as vrea sa fiu "cadavrul" de pe plaja :), o crema ultra hidratanta pentru corp pe care as aplica-o seara dupa dus deoarece pielea noastra sufera de la chimicalele din apa piscinei, de la nisip, sarea din mare, etc (sau un ulei bio de jojoba), un scrub pentru corp foarte delicat, o masca hranitoare pentru par deoarece parul se va deteriora enorm de la baile de soare, respectiv baile de apa, o palarie chic ca sa ma protejeze de insolatii, o pereche de ochelari supradimensionati ca sa dea bine cu palaria :) si multa, multa buna dispozitie.
Sa nu uit, intotdeauna pun cu mine o carte buna sau cateva (multe, de fapt) reviste bune care sa imi tina companie pe plaja. Adunati la asta o limonada rece si avem o zi de plaja perfecta.
Categoric, dupa cum bine imi sta in caracter lista e de 2 ori mai lunga decat anticipasem dar scoatem din bagajul lui si facem loc pentru necesarele noastre.:)
Foarte important de stiut si mai ales de contientizat, mersul in vacanta nu inseamna neaparat stat la soare si prajeala, va observa lumea ca ati fost in concediu si daca nu va intoarceti carbune, mersul in vacanta inseamna relaxare, aer curat, buna dispozitie si odihna, in niciun caz adormitul pe plaja la orele amiezii sau expunere la soare necontrolata. Fetelor, sunteti la fel de frumoase si fara bronz, tonul pielii voastre este cel mai potrivit cu nuanta parului, a ochilor, cu coloritul buzelor, etc iar daca sunteti fete destepte si vreti sa evitati expunerea la soare va spun eu cum sa pareti sun kissed maine, ok?

15 comentarii:

  1. Mie nu prea imi place sa ma bronzez si cand merg la plaja incerc pe cat posibil sa evit bronzul in exces. Felicitari pentru concus si succes in continuare!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Lavi, fara prea multa lauda si cu toata obiectivitatea iti spun ca ai cel mai bun blog din toate cele inscrise in concurs daca nu si din blogosfera. Esti singura pe care o citesc constant deoarece esti foarte informata, corecta si nu te afiliezi la actiuni publicitare de-a dreptul stresante. Sper sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Lavi! Ceva recoandari de autobronzante?

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, Lavi! Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu suport sa stau la plaja prea mult, prefer sa ma plimb si sa explorez locul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si eu insa daca este foarte cald nici de plimbari nu-mi arde. Imi place insa sa stau sub umbrela, sa citesc o revista sau o carte buna si sa ascult marea. Sunt pentru mine cele mai frumoase momente din vacanta :)

      Ștergere
  6. Felicitari Lavi!Sper sa castigi sa mergem la Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Nici mie nu-mi place sa-mi ard pielea la soare, adica sa ma bronzez. Mai bine alba, dar sanatoasa si cu pielea hidratata si ferma, fara pete solare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu probabil daca nu as fi suferit de acnee atata timp poate mai fentam regulile insa asa ma vad nevoita sa fiu foarte protectiva cu tenul meu.

      Ștergere
  8. Azi am ramas total dezamagita de un blog pe care il citeam si respectam mult, dupa ce am citit ca lotiunile si cremele cu spf sunt un fel de mit, si supraapreciate. E drept ca afirmatie venea de la un doctor (generalist, nu dermatolog) dar mie de exemplu, doctorul dermatolog mi-a zis ca soarele face bine la acnee, ca-mi usca cosurile, asa ca nu prea am incredere in doctori!!! Cu ce ma ajuta ca un doctor a zis asta despre respectivele lotiuni cu spf? de unde stie el? cate studii/jurnele medicale a citit? sau a auzit informatia la cafea de la alt ''doctor''. I-am lasat chiar atunci un comentariu proprietarei blogului in care ii recomandam s-o viziteze pe pasagera si sa se informeze mai mult dar nu mi-a fost publicat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire nu trebuie sa fii medic ca sa fii informat, astazi informatia este peste tot, studiile sunt foarte la indemana, statisticile la fel. Respect medicii si medicina insa chiar si astazi cu atata informatie la indemana sunt foarte multi (mai ales dermatologi) care recomanda tratamente babesti.Stiu despre ce articol si discutie vorbesti deoarece am participat si eu si am ramas putin surprinsa de lejeritatea cu care cineva atat de vizibil in online scoate o informatie fara sa o fi studiat putin sau macar sa fi analizat repercursiunile ei, doar pentru ca a auzit-o de la medic (medic de ale carui capacitati ma cam indoiesc) deoarece ne place sau nu, suntem formatoare de opinie. Eu vad cum daca recomand un produs lumea il cumpara deoarece are incredere in informatia pe care o aduc, daca de maine as spune ca am descoperit ca toate cremele cu protectie solara sunt un mit sunt convinsa ca o parte dintre cititoarele mele si-ar pune semne de intrebare si unele probabil chiar ar renunta sa o mai foloseasca. Ca si bloggerita, mai ales atat de vizibila ai datoria morala sa te informezi foarte bine inainte sa lansezi o informatie de orice fel.
      Cat despre cremele solare draga mea, te asigur eu ca NU sunt un mit.
      Te pup

      Ștergere