joi, 7 iunie 2012

Cool outfits@Tiff

Tiff-ul e unul dintre cele mai asteptate evenimente la Cluj. Filme bune sau mai putin bune, forfota in oras, terase pline, alergatul de la o locatei la alta, studierea Aperitiff-ului mai ceva ca si cursurile inainte de sesiune, multa lume noua in peisaj, celebritati, ce mai, de toate pentru toti.Avand in vedere ca avem parte de evenimente reativ putine, savuram Tiff-ul din plin si toti clujenii sunt foarte mandrii de evenimentul acesta. E parca altfel orasul in perioada Tiff-ului, se simte gustul acela de oras european.
Weekendul trecut, intre cateva filme si o limonada m-am aciuiat putin in Piata Unirii si ca noroc ca aveam aparatul foto la mine asa ca am inceput sa pozez gagici imbracate fain (daca tot e un post despr Cluj va rog sa-mi acceptati ardelenismul).
Nu mi-am permis sa le sar in fata si sa le bag blitzul in ochi asadar pozele sunt putin cam neclare dar va dati voi seama care au fost persoanele vizate.(click foto pentru marire)























2 comentarii:

  1. nice, planuiam si eu sa fac asta dar nu am timp deloc din cauza examenelor :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigina, subscriu! Poate ne povesteste Lavi mai multe detalii :)
    Te astept pe blogul meu: SandrasFashionCorner.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere