vineri, 26 august 2011

Elie Saab choice

Nu urmaresc cu sfintenie noile creatii si prezentari de moda ale marilor designeri pentru ca asa cum am mai spus mi se pare o idiotenie sa dai mii sau zeci de mii de euro pe o creatie de designer in conditiile in care il alta parte a lumii si chiar in Romania sunt familii intregi care mor de foame. Nu am banii acestia dar chiar daca i-as avea nu cred ca m-as simti confortabil sa fac excese de genul acesta. Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar as face o exceptie, bine poate cateva exceptii, pentru o rochie semnata Elie Saab. Designerul de origine libaneza creeaza din punctul meu cele mai frumoase rochii de gala din lume. Nu am mai intalnit la nici un designer sa urmaresc o prezentare si sa imi placa absolut toate creatiile. La Elie Saab imi plac toate. Poate ca nu le-as purta pe toate dar am suspinat in fata fiecareia.Imi doresc neaparat o rochie identica cu una dintre creatile sale dar pentru ca bugetul nu imi permite o sa apelez la varianta romaneasca si anume: fur modelul si ma duc la croitoreasa. Stiu si sunt convinsa ca nu o sa iasa identic dar daca croitoreasa este talentata exista sanse mari ca asemanarea sa fie uluitoare. Plus ca pretul (costul materialelor si al manoperei) o sa fie de vis in comparatie cu cat ar costa originalul. Pentru ca anul viitor am cateva nunti dragi si importante o sa fur doua modele din cele de mai jos. Voi pe care l-ati alege?

Un comentariu: