vineri, 12 august 2011

Sampon Toni&Guy- Recomandare

Pentru mine, samponul nu a fost niciodata o alegere problematica deoarece in afara de faptul ca imi doream sa curete eficient celelalte asteptari le am de la balsam sau masca. Un alt criteriu dupa care imi aleg eu produsele pe care nu pun mare pret este nici mai mult nici mai putin decat...ambalajul. Sa zicem si mirosul.
Produsele Toni& Guy m-au cucerit pt mirosul deosebit pe care il au, absolut toate produsele din gama sunt infrumusetate de o aroma speciala, nu miroase nici fructat, nici dulce, nu pot sa-l descriu decat ca fiind ...deosebit.
 Ultimul produs din gama a fost samponul Shine Enhance Shampoo care pot sa spun cu mana pe inima ca a fost cel mai bun sampon pe care l-am avut pana acuma si a facut o diferenta sesizabila pentru parul meu. Eu am un par destul de rar dar cu firul mai gros, foarte drept si usor de aranjat. Din cauza nenumaratelor decolorari & vopsiri daca il spal si nu aplic balsam raman cu portiuni mari atat de incalcite pe care nu le pot descalci decat cu lacrimi si cum prefer sa plang in viata pentru lucruri mai serioase :) e neaparat sa utilizez un balsam sau o masca la fiecare spalare. Ei bine, acest sampon a fost singurul care mi-a lasat firul de par moale si " descurcaret" fara sa fie nevoie sa aplic balsam dar nu la modul pleostit. Nu stiu cat m-a ajutat la partea cu stralucirea deoarece eu am avut tot timpul luciu la par indiferent de sampon dar dupa utilizare s-a observat clar o tinuta mai buna a firului de par iar mirosul...demential.
Este singurul sampon folosit pana acuma caruia ii pot da nota 10 cu felicitari si pe care il pot recomanda cu caldura. Pretul este undeva in jur de 35 de lei/250 ml si se gaseste numai in farmaciile Sensiblu.

3 comentarii:

  1. suna bine, sunt in cautarea unui sampon care sa dea cat de cat tinuta parului- si eu l-am cam chinuit cu decolorari in ultimul an. pana de curand ma multumea elseve rosu, dar acum pare sa nu mai aiba aceleasi efecte pe parul meu....

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cu Elsevurile nu m-am inteles niciodata prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut si eu nu de mult in magazine, dar in momentul ala am optat pentru unul organic.
    Am sa il incerc data viitoare.

    Thx for the review :).

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere