miercuri, 31 august 2011

Vogue Italia-intre curvy si tiny

Vogue Italia socheaza din nou cu aparitia de pe coperta. Dupa ce in numerele trecute au promovat modelele curvy, in numarul de Septembrie apare un model care masoara in talie nici mai mult nici mai putin decat 33 de centimetri. Fotografia si modelul au fost alese pentru a o onora pe Ethel Granger, femeia cu cea mai mica talie din lume. Nu imi pot imagina cum e sa ai 33 de centimetri in talie dar ca si observator mi se pare ca arata pur si simplu hidos.
Intotdeauna am promovat siluetele normale, slabe chiar dar de aici si pana la anorexie nu mai este decat un pas. Totusi nici delasarea nu este o boala mai putin grava decat anorexia. Intre mult prea slaba si nu-mi pasa cum arat ma intreb cum isi pot stabili adolescentii din ziua de astazi limitele? Ok, sunt de acord cu ideea conform careia presa si moda ne-a intoxicat cu modele size O si ne-a obligat sa ne simtim grase chiar daca dimenisunile noastre erau normale sau macar aproape de normale. Am simtit totusi si o aversiune fata de faptul ca au inceput sa fie promovate modele curvy deoarece nici o greutate peste limita nu inseamna sanatate si nici frumustete, hai sa fim seriosi. Ma pun in locul adolescentei care citeste Vogue Italia, astazi ia de pe stand revista cu modelele curvy si zice in sinea ei:  e ok sa uit de complexe, pot arata bine, pot fi sexy si placuta si de la masura 40 incolo. Abia ce se obisnuieste cu ideea cand pe stand apare revista cu modelul care are o talie ce masoara 33 de centimetri. Cel mai probabil in mintea ei nu va mai fi nimic, decat un gol imens si o frustrare si mai puternica si in secunda urmatoare va fi la toaleta cu doua degete in gat.
As vrea ca promovarea sa se faca inspre normalitate. Sunt de acord cu nevoia revistelor de a soca, de a vinde dar pot face acest lucru prin haine, tendinte, machiaje si coafuri fara a stabili niste standarde dupa care multe femei isi directioneaza viata.
Fiind o adolescenta nehotarata, voi ce ati intelege din succesiunea copertilor de mai jos?

8 comentarii:

  1. Nici una dintre variantele de mai sus,in nici un caz nu mi-ar placea sa fiu asa curvy,adica modelele acelea sunt prea curvy :))),dar nici sa am 33 de cm in talie.Eu sunt o persoana slaba,poate mai slaba decat ar trebui la inaltimea mea,dar asta pentru ca asa este conformatia mea.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @PreciousBoutique:conteaza sa te simti bine in pielea ta, sa fii ok cu tine si sa iti placa ce vezi in oglinda. :) si eu te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavi mi-ai luat-o inainte,si eu voiam sa scriu despre asta...e mai mult decat scandalos...cel putin dupa mine....saraca fata..doar 33 de cm in talie...dar arata bine la fata...;))Eu prefer persoanele curvy;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sudessa: arata bine la fata, dar cine ii poate ignora silueta?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu sunt sincer de acord cu abordarea ta. In primul rand, silueta aia de 'viespe" nu e naturala,e obtinuta prin corset, iar asta tine de preferintele vestimentare. Nu poti sa ceri pitipoancei de Italia sa aprecieze stilul victorian, avant-garde , gothic, cand ea vrea sa vada doar D&G, Gucci si mai stiu eu ce dumniezo de firma de lux.
    Poate e un pic violent si modul in care vad eu lucrurile, dar stiu foarte bine cate injurii si insulte mi-am luat personal pentru ca mi-am permis sa am un stil mai non-conformist. Cat despre cei de la Vogue,nu pot sa zic decat..WOW. Cineva promoveaza ceva iesit din comun.
    Majoritatea fetelor prefera sa fie slabe, we all have Twiggy to blame for this, dar eu am o singura poza sa-ti las.
    http://9gag.com/gag/229460/
    Si cam aceasta este parerea mea. Si pentru ca ne-am putea dori toate o talie de viespe, corsetele underbust merg de minune cu ii.
    O zi faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lestie: si eu sunt de acord cu stilurile non conformiste si sunt de acord ca in tara asta suntem mult prea...conformisti. Nu blamez Vogue cand promoveaza ceva iesit din comun, blamez Vogue cand promoveaza ceva iesit din comun care ar putea afecta o viziune de sine sanatoasa si nromala.In mod cert o femeie matura nu o sa se lase afectat sau influentata de aceste imagini trecatoare dar eu cred ca adolescentele se formeaza in functie de ceea ce vad ca se poarta.
    O zi faina si tie, te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  7. As intelege ca mama e nebuna cand imi spune ca sunt prea slaba si ca trebuie clar sa ajung ca modelul de mai sus. Trist dar asta e adevarul si saracele fete asta inteleg :(

    RăspundețiȘtergere