miercuri, 17 august 2011

The ponytail.

Ma pot imbraca cat de bine, pot sa am pe mine cele mai cele tinute, daca am o "bad hair day" nu mai conteaza nimic. La orice tinuta si in orice moment cel mai important e cum ne sta parul. Chair si cand ne privim ocazional in oglinda si avem tendinta sa ne verificam, primul lucru pe care il facem, voluntar sau nu este sa ne asezam parul. De cate ori v-ati gasit in pana de idei in ceea ce priveste coafura pentru un eveniment special? Eu de multe ori dar ca de obicei merg pe natural, bucle lejere, cocuri simple, joase sau vestita coada de cal.
Stlistii declara, toamna aceasta "the ponytail" este coafura sezonului. Am fost foarte incantata sa aud asta deoarece este extrem de simplu de realizat, de purtat si este extrem de versatila, o poti "asorta" la diferite ocazii. Daca vrei un look lejer mergi pe o coada de cal ciufulita, daca vrei un look office mergi pe o coada de cal bine pieptanata si eventual accesorizata cu o bandana sau o cordeluta simpla iar daca vrei pur si simplu sa o porti oriunde ai chef poti fi inspirata si sa o accesorizezi cum crezi de cuvinta. Este foarte bine insa sa ai grija cu acest trend daca ai parul subtire si/sau rar, deoarece parul prins strans in coada nu este sanatos pentru radacini si daca obisnuiesti sa il porti asa te poti confrunta cu o cadere masiva a acestuia. Alege elastice bune, rezistente din materiale usor lucioase care sa alunece mai usor cand vrei sa le scoti.

3 comentarii:

  1. si mie imi place mult coafura asta- problema e ca trebuie sa ai si anumita forma a capului ca sa iti vina bine (mie, spre exemplu, nu imi vine bine ;((

    RăspundețiȘtergere
  2. @si eu aveam impresia ca nu imi sta bine, pana cand am incercat o alta varianta, am facut-o mai bufanta, adica am tapat bine parul, am prins coada o idee mai jos si am tras de firele de sus usor ca sa o ridic. Nu stiu daca intelegi cum zic. Oricum, asa am vazut ca ma prinde chiar bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce bine ii sta lui Jennifer Aniston. O ador:X

    RăspundețiȘtergere