miercuri, 15 iunie 2011

Bare Minerals

Bare Minerals este o companie de cosmetice care comercializeaza produse minerale. De la produse pentru ten pana la produse pentru ingrijirea corpului, ofera cam tot ce tine de aceasta arie. Eu nu mi le-am cumparat niciodata, le-am primit cadou de la o persoana draga, acum un an jumatate cred si mai am inca un sfert din fiecare produs ( cu exceptia primerului).
Stiu ca erau cateva persoane interesate de aceste produse si m-am decis sa le descriu putin. Eu am kitul care contine fond de ten mineral, mineral veil ( un fel de pudra fixatoare), primer si doua pensule ( una pentru blush, una pentru pudra si una pentru corector). O sa le descriu putin pe fiecare in parte, poate va indragostit de vre-un produs si va decideti sa le incercati.
1.Fondul de ten: fondul de ten are o acoperire mica spre medie si un finish mat. Este potrivit persoanelor care au un ten curat si vor mai mult o uniformizare decat o extra acoperire. Mi se pare perfect pentru vara si pentru adeptele unui look natural sau chiar nude. Rezista pe fata o zi intreaga si daca alegi nuanta potrivita cine e in jurul tau garantez ca nu o sa-si dea seama ca ai ceva pe fata. Este un fond de ten bun, eu il mai folosesc si pe post de pudra in zilele mai nefericite pentru tenul meu si singur vara cand sunt putin bronzata si nu am nevoie decat de o atingere de culoare. Mai am cam un sfert din el si de un an jumatate il folosesc aproape zilnic, cu mici exceptii iarna cand tenul mi-e foarte uscat de la frig. Cu siguranta o sa-l mai cumpar.
2.Mineral veil: valul mineral este de fapt o pudra fixatoare a machiajului. Se gaseste atat in varianta cu spf 25 cat si in varianta fara spf, eu din pacate o am pe cea fara. Are o culoare transparenta si da un aspect luminos tenului. Are un finish mat dar desi nu are particule stralucitoare ofera parca un glow tenului. Acesta eu il aplic peste fondul de ten lichid pentru matifiere. La fel ca si in cazul fondului de ten, rezista o zi intreaga fara probleme, in cazul tenurilor cu exces de sebum poate fi reaplicat dupa cateva ore dar e putin probabil sa fie cazul.Iubesc acest produs datorita luminozitatii pe care o ofera tenului dar si datorita faptului ca tine nemiscat machiajul intreaga zi.
3.Primer: despre primerul lor am mai scris, imi place extrem de mult, e usor, matifiaza excelent, lipeste machiajul cateva ore bune. Daca pana sa descopar primerele eram vesnic neagra sub ochi, acum am uitat despre aceasta problema.:)
4.Pensulele: sunt foarte, foarte bune. Nu am decat trei de la ei, sunt in varianta mini dar sunt excelente. De 1 an jumatate de cand le am nu am observat nici macar o data sa le cada fire, si-au pastrat exact aceeasi forma ca si la inceput in conditiile in care le spal constant. Pentru machiajul fetei, aceastea sunt pensulele pe care le folosesc zilnic.
Mie imi plac foarte mult aceste produse.Nu stiu daca produsele de gasesc in magazinele Sephora din Romania, desi in Sephora din Paris le-am vazut, poate o sa intre si la noi, cel putin la Cluj deocamdata nu le au. In orice caz, daca doriti sa le incercati le gasiti pe Strawberry. :)

2 comentarii: