miercuri, 22 iunie 2011

Ce as vrea sa NU se mai poarte vara asta!

Chiar daca nu sunt critic de moda ( desi mi-ar placea enorm :D ) sunt cateva elemente foarte comune femeilor din Romania pe care mi-as dori enorm sa nu le mai vad pe strazi vara aceasta. Moda verii este extrem de frumoasa si orice femeie isi poate exprima la maxim feminitatea in acest anotimp dar sunt cateva trenduri care au fost, au trecut dar pe care le fortam mult timp dupa ce au apus.
Ce nu as mai vrea eu sa vad pe strada anul acesta si cu ce le-as inlocui:

1. Fuste scurte peste colanti
 Cred ca nu avantajeaza pe nimeni combinatia iar colantul daca nu e acoperit de o cizma scurteaza extrem de mult piciorul si de asemea il ingroasa. Pe langa asta, nu vad de ce as pune colant sub o fustita, daca e prea scurta si ti-e rusine sa iesi cu ea inseamna ca e o problema cu lungimea si chiar nu ar trebui sa iesi cu ea iar daca faci acest lucru pe motiv ca ai celulita gandeste-te ca toate avem celulita si picioare imperfecte, asta nu e un motiv sa te privezi de placerea de a mai purta fustite. In schimb, colantii purtati cu rochite largi, lejere, vaporoase sau cu triouri cred ca arata foarte bine. Trendul asta ar putea fi inlocuit cu fustite frumoase, de lungime medie care nu o sa creeze complexe dar in schimb o sa arate foarte feminin si fresh. Ceva de genul asta as purta eu vara asta:


2.Sandale peste glezna:
 Cu exceptia sandalelor cu multe cureluse, de tip roman care urca peste glezna si care sunt extrem de finute si de feminine nu vad motivul pentru care cineva si-ar imbraca piciorul in semi botinele din material care observ ca sunt tare in trend acuma. La fel ca si colantii ( le vad f des combinate cu colanti) scurteaza foarte mult picioarele, acoperind glezna, adica exact elementul cheie al piciorului care da lungime si finete acestei parti a corpului.Daca esti scunda si plinuta ( aici eu ridic mana :D) sunt un mare NU pentru tine. Si nici daca as fi foarte inalte eu nu le-as purta.
Le-as inlocui in schimb cu platforme, sanadale finute, slapi mai eleganti si variantele sunt cu sutele.

3.Cizmele din material grafat

 Da, recunosc cu mana pe inima ca si eu am purtat acu 2 ani cand au aparut. Orice ar zice oricine, transpiri in ele, sunt incomode, se incalzeste piciorul si aluneci. Mi se par groaznic de incomode datorita acestor aspecte. La 40 de grade afara nu cred ca exista varianta mai nepotrivita de incaltaminte, oricat ar fi de decupate. Pe langa asta, nu vad de ce nu ai purta picioarele aerisite vara, cu o pedichiura frumoasa si ingrijita. Daca merge cineva pe ideea ca sunt sexy, poate dar la modul bitchy, nicidecum stylish.
Le puteam inlocui cu sandale cu toc inalt, gros, din lemn, foarte comode, sexy si usoare.


4.Ochelarii de soare supra dimensionati si cu multe briz-brizuri. Stim ca ochelarii nu mai sunt o fita, e clar ca e ceva necesar. Daca iti cumperi ochelari de 2 lei, nu numai ca nu ai facut nimic, eu zic ca ai facut mai rau, mai bine nu iti cumparai. Inteleg perfect ca nu multa lumea nu-si permite sa dea 100 de euro sau mai mult pe o pereche de ochelari dar daca tot nu investesti in asta si ii iei doar pentru look, va trebui sa intelegi faptul ca daca sunt mari si iti acopera jumatate din fata sunt deja mult prea mult si fata ta este deja prea incarcata ( si la propriu si la figurat). Sunt femei care arata superb cu ochelari supradimensionati dar daca vad ca vin la pachet cu zeci de strasuri, embleme and so on, pentru mine sunt kitsch chiar daca poarta orice semnatura.
Ii putem inlocui cu modelele cat eye care se poarta anul acesta si care avantajeaza aproape pe oricine.

5.Rochiile foarte scurte:
Oricat ar fi o femeie de sexy si oricat ar arata de bine, daca si-a pus o rochie mult prea scurta pentru a se putea apleca in voie pentru mine e...penibila. Mai e mult pana ca romancele sa inteleaga ca a fi sexy nu este egal cu a fi dezbracata dar de aici si pana a fi obligata sa vad chilotii cuiva care nu are bun simt e cale lunga. Problema e ca se intampla din ce in ce mai des vara , in mijlocul orasului sau in mall sa vezi treburile unora care nu au simtul penibilului.
Le puteam inlocui cu fuste lungi, usoare si maiouri simple, sunt de 10 ori mai sexy, mai ales daca ai brate frumoase.

Cam asta nu as mai vrea sa vad eu pe strazi vara asta. Daca am omis ceva, simtiti-va liberi sa adaugati!

9 comentarii:

  1. de acord in totalitate,momentan nu am nimic de adaugat.

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe, simte-te libera daca iti amintesti ceva.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand vine vorba de colanti, imi plac foarte mult in combinatie cu camasute/bluzie lungi (gen rochite). Mi se pare a fi un outfit comfortabil si chic. Plus ca unde lociuesc eu, as ingheta daca as renunta la ei :)).
    Cat despre fustele/rochiile maxi, love them!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. @Little D.: cu rochite si tricouri largi sau camasute imi plac si mie f mult, mai ales iarna cu cizme :)

    RăspundețiȘtergere
  5. in locul ochelarilor cat eye as prefera ochelarii aviator,cei cat eye nu ma avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi plac foarte foarte mult cei aviatori. Poate putin metalici.:D

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte buna postarea, Lavi. Mi-a placut in mod deosebit :)

    RăspundețiȘtergere