marți, 14 iunie 2011

Intim.

Am decis sa scriu despre un subiect delicat, deoarece chiar daca nu sunt medic si nici nu ma laud cu mari cunostiinte in domeniul acesta am facut un pic de research in cercul meu de cunostiinte medicale deoarece am intalnit tot mai des in jurul meu femei care se plang de probleme medicale in ceea ce privesc micozele vaginale. Asa cum am mai spus, nu am cunstiinte medicale despre tratamente si alte lucruri utile care se pot afla numai de la medicii din domeniu dar din cercetarile mele am aflat ca o igiena gresita este primul lucru care conduce la o infectie grava si poate mai tarziu la infertilitate sau cancer de col uterin.

Cum am spus mai sus, o igiena gresita este primul pas care conduce la infectii. Atentie, o igiena gresita nu inseamna o igiena precara, in concluzie o persoana care dezvolta o astfel de infectie nu este o persoana care nu foloseste dusul ci doar o persoana care este neinformata si alege produsele gresite.
In general, majoritatea femeilor tind sa foloseasca pentru intregul corp, inclusiv pentru igiena intima gelul de dus pe care il flosesc pentru igiena intregului corp. Ce nu se stie, este faptul ca gelurile de dus pe care le gasim in comert au incrediente acide pentru a distruge excesul de sebum de pe corp si pentru a inlatura mirosurile neplacute. Spre deosebire de restul corpului, zona vaginala are un ph mic ( intre 3.5 si 5.5) tocmai pentru a lupta impotriva bacterilor. Cu "ajutorul" produselor pe care le folosim reusim astfel sa dezechilibram Ph-ul natural al acestei zone iar corpul nu mai reuseste sa lupte impotriva bacteriilor, dezvoltandu-se astfel un mediu propice pentru infectii. Solutia este sa folosim produse special destinate pentru igiena intima, fara parfum, fara alcool si cu un ph neutru care curata dar in acelasi timp pastreaza intacta fluora vaginala. Aceste produse se gasesc in general in farmacii dar mai nou si pe rafturile marilor supermaketuri. Ideea este sa citim lista incredientelor si sa evitam ceea ce ne poate dauna.

Pe langa acest pas extrem de important, este foarte bine sa folosim lenjerie din bumbac unde pielea sa poata respira si sa evitam piscinele si saunele, locurile de unde bacteriile pot fi colectate cel mai des si cel mai repede.
Conteaza mult sa avem grija de sanatatea noastra, deoarece fiecare dintre noi ca si femeie ne vom dori poate la un moment dat un bebe sau daca nu, macar o viata lunga si sanatoasa si de cele mai multe ori sta in puterea noastra ca aceste lucruri sa se intample.
Fetelor, hai sa fim sanatoase!

5 comentarii:

  1. Si lenjeria din bumbac de unde o cumparam ? Chiar nu mai am incredere in supermarket-uri

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: asta e o intrebare foarte buna...cred ca cel mai potrivit ar fi din magazinele de specialitate. La reduceri.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos articolul si eu sunt de scord cu tine , vad fete foarte aranjate si nespalate , bine in zona aia chiar nu pot sa imi dau seama cum sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia: mersi.:) Sper sa fie si folositor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si care sunt acele magazine de specialitate,jolidon si etc ? Eu pur si simplu nu am incredere:)) habar nu am cum sa recunosc bumbacul si ideea e ca e si scump..chiar nu iti vine sa dai pe o pereche de lenjerie intima din bumbac 40 lei,dar ce nu faci pt sanatate..t

    RăspundețiȘtergere