vineri, 24 iunie 2011

Ce as vrea sa NU se mai poarte vara asta (2) !

Daca tot am vorbit de stilul vestimentar si ce as vrea sa nu mai vad pe strazi vara aceasta, as vrea sa vorbesc si despre stilul personal si ce mi-ar placea sa nu mai vad pe aumite persoane in acest anotimp. As vrea sa se inteleaga ca regulile si le stabileste fiecare, daca cineva se simte jignit de aceasta postare nu ar trebui deoarece ca si in cazul postarii anterioare este doar parerea, respectiv gustul meu, fiecare este liber sa poarte si sa se poarte cum ii place si se simte bine.
1. Par- pe picioare, axila, maini, mustata, sprancene nepensate si neingrijite, oriunde cu exceptia capului.. Da, stiu ne e lene de multe ori sa ne epilam, sa mergem la cosmetica sau sa o facem acasa dar trebuie sa intelegem ca oricum ar fi si oricat ar fi de flexibile regulile, la aceasta categorie eu cred ca NU exista femeie care sa arate bine neepilata, pe langa asta, parul pe orice suprafata decat pe cap la o femeie denota neaingrijire ( chiar daca nu este cazul si esti o femeie ingrijita, curata si spalata din pacate exprimi altceva). Aceasta categorie, zic eu se incadreaza in respectul de sine, acolo cu dusul, apa si sapunul. Exista acum atat de multe metode simple si usoare pentru a elimina parul : aparat de ras, ceara, aparat de epilat cu smulgere, crema, benzi, nu inteleg unde e retinerea unor femei de a acorda cateva minute o data la cateva zile pentru a face aceasta procedura.
2.Pedichiura si manechiura neingrijite- nu zic ca ar trebui sa fim mereu ojate sau cu unghiile direct lacuite de la salon dar exista o diferenta intre asta si unghii murdare, talpi ingrosate, pielite evidente, unghii roase, oja sarita vizibil, etc. La fel ca si in cazul parului, dureaza cateva minute o data la cateva zile sa arajezi partea aceasta care spune atat de mult despre o femeie. Imi plac foarte mult unghiile naturale, neojate dar ingrijite, sunt extrem de feminine si daca nu iti place sa te ojezi, inecarca sa le porti asa dar nu le ignora.
3. Parul unsuros- oribil si atat. Daca ti se ingrasa repede, spala-te o data pe zi dar nu te lasa cu el asa ca e gretos.Si principul cu ma spal o data la 5 zile ca sa nu il obisnuiesc ( spalat?) mi se pare o porcarie. Spala-l de atatea ori de cate simti nevoia, ingrijeste-l, trateaza-l cu produse adecvate si nu o sa-ti cada din cauza asta.
4.Mirosul de transpiratie- stiu ca exista oameni, chiar am cunoscut care transpira si se simte chiar la cateva ore dupa dus( este vorba de ceva dereglare). Dar noi ceilalti, nu avem nici o scuza sa mirosim a transpiratie si daca sunt 50 de grade afara pentru ca numai transpiratia statuta miroase, cea proaspata nu. Deci daca puti cand e cald afara, nu ai nicio scuza ( decat in cazul ca nu ai acces la apa si locuiesti in Sahara).
5.Bikini negri sau pantaloni albi- in fiecare vara ma ingrozeste de-a dreptul imaginea asta, pe langa ca e suficient de dizgratios sa vezi niste pantaloni albi transparenti la fiecare 3 fete care trec pe strada, combinatia black under white intregeste imaginea. Daca tot vrei sa porti pantalon alb, nu-i purta transparenti si daca ii potri transparenti nu pune chilot negru dedesubt.
6.Grasute cu suncile afara- si eu sunt mai plinuta dar in viata mea nu mi-a trecut prin cap sa iau pe mine un tricou care sa-mi evidentieze defectele sau niste haine care stau sa-mi crape. E clar ca idealul de frumusete sunt femeile slabe, nu zice nimeni ca trebuie sa fim ideale dar nici sa epatam in lipsa noastra de prejudicii, pentru ca oricat am fi de deschisi sa acceptam ca grasutele au frumusetea lor, suncile pe-afara sunt urate si punct.Chiar daca esti frumoasa, desteapta si aranjata maxim dar esti plinuta nu vrea sa-ti vada nimeni depozitele decat daca acestea se afla la nivelul pieptului.:)
Am ales sa nu pun poze la acest articol, din dragoste pentru voi si din mila pentru retina voastra. Tin sa mentionez ca oricine mai poate fi prins pe picior gresit cu una din punctele acestea si nu e grav atata timp cat tot ce am scris mai sus devine o obisnuinta.
Simtiti-va liberi sa adaugati!

4 comentarii:

  1. Multe nu am vrea sa mai vedem lucrurile astea, dar nu cred ca avem sanse sa scapam de ele, din pacate. Apropo, cred ca tu voiai sa folosesti cuvantul prejudecati, nu prejudicii :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La postarea asta nu am nimic de adaugat,e o postare buna,si cuprinde sfaturi de care ar trebui sa tina cont toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sihaya: asa, stiu ca cine vrea sa fie intr-un fel nu o sa se lase schimbat de cateva cuvinte citite pe un blod dar poate sunt cateva persoane care o sa tina cont, mai stii?o sa revizuiesc cuvantul :D

    RăspundețiȘtergere