marți, 7 iunie 2011

Despre arome

V-am spus mai demult ca pe wishlistul meu de parfumuri se regaseste Marc Jacobs Daisy. Cu ocazia excursiei la Paris, cum era sa nu profit de plimbarea prin orasul parfumurilor si sa nu imi statisafc dorinta ? Dupa ce am mirosit o tona de parfumuri, care mai de care mai sofisticate am decis ca tot parfumurile florale ma atrag cel mai mult, eventual sa aiba in notele de baza mosc si atunci e perfect. Cand te afli in fata a sute de tenatii parca varianta dupa care ai venit nu mai pare cea mai buna alegere, asadar era cat pe ce sa renunt la Daisy in favoarea Womanity dar ma bucur ca in cele din urma nu am facut-o.
Constat dupa doua saptamani ca Daisy este parfumul care mi se potriveste perfect. Pana si designul sticlei merge la fix cu personalitatea mea si cu trendul Lolita in care ma regasesc cel mai mult vestimentar.
Aroma sa o regasesc sofisitcata dar nu exagerat de eleganta, este floral cu un iz de dulce dar cred ca se potriveste oricarui anotimp. Ce imi place la el este faptul ca are un miros pronuntat care persista dar e in acelasi timp foarte delicat.Are note de capsune salbatic, flori de violete, gardenie, iasomie si preferatul meu...mosc!
Nu este un parfum deloc obisnuit dar nu este nici un parfum excentric, merge purtat de o femeie extrem de feminina. Cred ca un cuvant care l-ar defini extrem de bine este "rafinament". De persistat persista de dimineata pana seara dar nu la modul la care il simti tot timpul ci doar in anumite momente, poate la o adiere de vant in par...
In concluzie, este un parfum foarte, foarte frumos...

Un comentariu: