luni, 7 februarie 2011

Diorshow

Tot timpul am cautat ACEL rimel care sa ma faca sa tremur de fericire dupa ce l-am aplicat. Stiti voi, the one. Ei bine, pana acuma nu l-am gasit.:( Am testat o multime de produse care mi-au placut, care m-au dezamagit dar nici unul nu m-a convins sa ii raman fidela.
Pentru ca tocmai am terminat cu Diorshow, vreau sa va vorbesc putin despre acest produs.
Stiu ca este un produs mega laudat sau mai degraba un produs care beneficiaza de o promovare extraordinara. Pe mine m-a dezamagit. L-am cumparat de pe Strawberry dupa ce am citit o multime de declaratii a unor vedete care se jurau pe rosu ca numai Diorshow folosesc si am zis ca trebuie sa il incerc. Desi eu am nevoie de un produs pentru alungire si volum iar Diorshw este doar pentru volum, am zis ca sigur o sa ma dea pe spate.
In primul rand periuta este enorma iar daca ai ochii mici ca si ai mei si genele scurte, o sa te murdaresti aproape tot timpul la baza genelor.
Alt aspect care m-a dezamagit este faptul ca s-a uscat extrem de repede, nu stiu daca a trecut o luna si a devenit inutilizabil.
Desi promite volum extrem nu mi s-a parut deloc wow nici la aceasta categorie, da volum, nu pot sa zic nu dar nu acel volum pe care il astepti de la un asemenea rimel.
Intradevar, nu curge, se demachiaza usor si este rezistent. Nu ma deranjeaza la ochi, desi eu am ochi sensibili, nu te trezesti cu bobite de rimel cazute in timpul zilei pe fata.
Cred ca este un produs mult prea luadat pentru ce poate sa faca iar pretul pentru mine nu se justifica ( am dat 100 de lei pe el). Sunt inca in cautarea acelui produs, voi ce imi recomandati? Ma bate gandul sa incerc YSL Faux Cils, am nevoie de un rimel pt alungire si volum dar as vrea sa nu mai dau atatia bani doar ca sa testez, sper sa merg la sigur de data asta.
Aaa si sa nu imi recomandati sa merg pe gene false pentru ca nu imi plac, o sa folosesc doar la nunta mea, mi se pare prea mult sa fac acest lucru zilnic mai ales ca imi plac machiajele nude si incerc sa fiu cat mai naturala.

4 comentarii:

  1. sunt de acord cu tine.am avut ,l-am aruncat.uite ,daca vrei sa stii parerea mea. eu sunt ''victima reclamei'' .am incercat tot ce se poate in materie de rimeluri, crede ma,marci foarte scumpe si ieftine.the best este YSL -EFC!!!ia-ti si nu mai face experimente ,cum am facut eu.pup
    p.s. si locul 2-hipnose drama Lancome.

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer nu iti recomand YSL Effet Faux Cils pentru ca se usuca extrem de repede, la fel ca DIORSHOW

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavi, pentru mine functioneaza False Lash Effect de la Maxfactor, care din puctul meu de vedere e the best! Nici nu costa o avere, e in jur de 60 de lei cred, si chiar arata super bine, da volum si lungime si totusi are un aspect natural! Eu sunt dependenta de el... Imi place si Lancome-Hypnose dar asta e mai scump putin. Incearca Maxfactor... Desi, anumite produse pot sa multumeasca foarte tare pe cineva si deloc pe altcineva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Modniza: asa o sa fac, promit.:P
    @Anonim : ai vazut cat e de sigura pe ea Modniza?:))) mi-e si frica sa nu incer.:P
    @Cristina: am incercat, la fel, e bun dar periuta e prea mare pt ochii mei.

    RăspundețiȘtergere