marți, 8 februarie 2011

L'erbolario - inceputul unei prietenii

Pana sa lucrez in Sensiblu nu prea am avut tangente cu gamele lor exclusive, folosisem doar balsamul de buze Oxyance care imi place pentru ca este foarte hranitor si lasa buzele moi si catifelate.
Ma tot invart de cateva zile pe langa gama L'erbolario, o gama care face parte din categoria produselor fitocosmetice.

Le-am studiat produsele, le-am citit caracteristicile si era musai sa le si testez, nu? Primul produs testat din aceasta gama a fost o crema hidratanta cu laptisor de matca.
Ce promite: Datorita pretioaselor substante si fibrelor naturale continute de aceasta, Crema cu laptisor de matca are o actiune protectoare, tonifianta si reparatoare ce ajuta la mentinerea stralucirii tineresti a tenului; folosita in mod constant, ea contribuie la prevenirea aparitiei ridurilor de expresie.

Ce cred eu:
+ este intradevar o crema foarte hidratanta
    lasa o piele moale si fina
    intra foarte usor in piele
    are un efect calmant
    nu ingrasa tenul desi are proprietati hidratante si nutritive
    este perfecta atat pentru un ten tanar cat si pentru un ten matur deoarece datorita elasticitatii pe care o confera pielii ajuta la prevenirea ridurilor
   
- singurul lucru care nu mi-a placut la aceasta crema a fost mirosul, nu are un miros puternic dar nu e nici un miros foarte placut.

Pe mine m-a convins si cred ca urmatoarea investitie o sa fie aceasta crema. Nu vreau sa ma hazardez, o sa le testez si pe celelalte dar ar trebui sa fie foarte bune ca o detroneze pe aceasta. Oricum, au o multime de bunatati in acesta gama, cred ca bugetul meu o sa fie afectat serios in urmatoarea perioada.:)

3 comentarii:

  1. Eu am tenul gras si cel mai tare ma atrag lotiunea cu rozmarin "Queen of Hungary" si cremele cu lamaie, castravete etc :D
    Urmeaza sa merg in Italia si sa le testez in voie la mama lor acolo :))
    Ma bucur pentru jobul tau, si eu mi-as dori ceva de genul :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am primit si eu niste mostre si mi-a ajuns cea de protectie solara cu fps 50 vreo luna - o mostra - ma dadeam pe fata. nu ingrasa, nu lasa film alb

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi doresc mult de tot sa lucrez in Sensiblue dar nu se lipeste... insa gama am incercat-o ptr ca am castigat la un concurs crema de corp cu parfum de iris . Nu e necesar sa te mai dai cu parfum :), crema te va insoti toata ziua. Mie imi pare si acum foarte puternic parfumul ei si o folosesc mai rar insa mi-a placut mult cum imi hidrata pielea.

    RăspundețiȘtergere