vineri, 11 februarie 2011

Inspirational

Astazi nu prea am inspiratie, stiu ca multe dintre voi asteptati sa va mai spun ce am mai testat, care e mai buna decat cealalta dar...nu prea am chef.
Asa ca astazi o sa va vorbesc despre cateva lucruri care imi plac, despre ce ma inspira si altele. O postare lifestyle ca sa zic asa.

Nicodata nu am avut un idol, o culoare preferata, o formatie preferata, o piesa dupa care sa lesin, am fost mereu constanta. Chiar si in imbracaminte imi place sa mixez, sa trec de la un stil la altul, ma simt la fel de bine office cum ma simt in ugg-uri, in schimb am avut preferinte mai pronuntate pentru anumite stiluri, imi place influenta anilor 60, dantela, rochitele cuminti, machiajele naturale, coafurile lejere, eleganta boema, parfumurile feminine. Culoarea mea preferata este rozul plamaniu, ma reprezinta. Nu sunt vre-o finuta care sa ma sparg la un sunet, din contra am o personalitate barbateasca si gusturi feminine.Niciodata nu am copiat vre-o tinuta sau vre-un machiaj, imi place sa cred ca ma cunosc suficient de bine ca sa stiu ce port si cum port. Daca ar fi sa aleg un accesoriu preferat pe care sa dau banii aceia ar fi pantofii, ador pantofii feminini, imi place la nebunie sa port tocuri. Orice femeie arata bine pe tocuri.

Din Romania imi place Andreea Raicu, Roxana Voloseniuc, Maria Marinescu, Dana Budeanu, Lili Sandu. Le consider femei frumoase, feminine, discrete ... cu stil. De partea cealalta, nici nu are rost sa incep, le stim cu toate.
De pe celelalte meleaguri, lista e lunga dar cateva exemple de femei frumoase, care ma inspira ar fi:
Scarlett Johansson

Sa imi spune mie cineva ca femeiea asta nu e superba. Nu e frumoasa, cel putin nu intr-un mod clasic dar emana o feminitate aparte.
Natalie Portman




E frumoasa, e desteapta si e cea mai buna actrita din generatia ei dupa parerea mea. Cine nu ma crede sa se uite la The Other Boleyn Girl!
Sarah Jessica PARKER



Despre ea nu pot sa zic multe, e o legenda. Imi place tot la ea, imi place ca nu e frumoasa dar e speciala, e originala, face legea in moda, este discreta ( niciodata nu am auzit sa fi fost implicata in scandaluri ). Per total e una din favoritele mele, daca nu cea mai cea.:)

Si asa cum Carrie zicea, sa vedem niste Manolos :D :



Ca tot e un blog de beauty, sa va arat si ce fel de machiaje imi plac. Prefer machiajele naturale, ador femeile cu pielea alba, mi se par superbe, sau machiajele smokey dar nu imi plac machiajele cu ochii nude si buzele accentuate. Sau cel putin nu imi plac pe mine, nu ma reprezinta.
Cam atat despre ce imi place si ce nu imi place deocamdata, voi ce pasiuni aveti, ce va inspira?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu