sâmbătă, 5 februarie 2011

Tratament imporiva caderii parului.

Stiu ca multe dintre voi aveti probleme cu caderea parului. Si eu am si am avut. Si din cauza unei alimentatii nepotrivite, vopsit in exces, decolorari aproape in fiecare vara ( ca deh, soarele merge de minune cu nuante aurii, nu?) . In vara anului trecut lucrurile au laut-o razna rau de tot si podoaba capilara incepea sa fie din ce in ce mai rara. Desi am un par cu o tinuta frumoasa, zic eu, si care straluceste mereu ( am primit multe laude pe tema asta), totusi incepea sa ma paraseasca incet incet. Nu imi place sa experimentez foarte mult, am incercat sa tratez problema local, prima data cu lotiunea cu petroleum de la Gerovital care e hiper cunoscuta si folosita. Nu pot sa spun ca a facut mari minuni, de fapt chiar nu am vazut nici un efect decat ca imi miroasea parul a petrol groaznic, deoarece trebuie tinuta cateva ore minim si mirosul se imbiba in firul de par. Am folosit-o cateva luni, deci consider ca in timpul acesta a avut timp suficient sa isi dovedeasca calitatile dar pe mine nu m-a convins deloc.
Am inceput sa caut alte tratamente pentru par si dupa indelungi cautari pe forumuri m-am oprit la Vichy - Dercos Aminexil SP94.

Sunt niste sticulte mici care contin un ser ce se aplica local in zona afectata de pierderea parului. Aplicarea se face zilnic sau de 3 ori pe saptamana in functie de gravitatea problemei. Eu o faceam mult mai rar, evident, deoarece uitam sau nu aveam chef sa stau cateva ore cu capul imbibat in solutie. Pretul unui set de tratament este 160 de lei( aproxiamtiv).

Impreuna cu acest tratament foloseam samponul energizant Vichy .

.Rezultatele nu au fost spectaculoase dar au fost. Incet incet podoaba mea capilara a incepu sa isi revina, pentru inceput nu mai imprastiam par pe unde puneam capul si in scurt timp au inceput sa apara mici firisoare, semn ca parul incepea sa creasca. Nu am un par foarte bogat nici acum dar a inceput sa capete viata si sunt multumita de rezultatele tratamentului. Cred ca pentru probleme foarte grave de cadere a parului sau inceput de chelire acest tratament nu este suficient dar daca va cade parul intr-un mod moderat, este lipsit de vitalitate si forta puteti sa incercati varianta aceasta.
Foarta multa lumea ma intreaba ce folosesc pentru a da stralucire parului. Raspuns: nu folosesc nimic dar niciodata nu ma spal cu apa fierbinte pe cap si intotdeauna ma clatesc cu apa aproape rece, astfel parul capata un aspect lucios si sanatos.

Va invit sa citit aici un articol avizat despre caderea parului, motive si solutii.
Voi ce trucuri aveti pentru un par frumos?

4 comentarii:

  1. foarte interesant aticolul!multumim de informatie:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Irynuk : ma bucur ca iti place.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu folosesc metoda ta pentru stralucire si anume la finalul dusului clatesc cu apa mai rece...nu pe scalp pentru sanatate...ci pe lungimea parului. In rest, pot sa zic ca dupa ce am incetat a-mi mai vopsi parul...firele cazute erau tot mai rare. Poate e o solutie;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim: e o solutie pe care eu nu cred ca o sa o aflu.:))

    RăspundețiȘtergere