miercuri, 23 februarie 2011

Tratament nou impotriva caderii parului.

Dupa cum am spus si intr-un post anterior, datorita vopsitului si tratamentelor termice aplicate in exces, am avut o perioada in care mi-a cazut foarte mult parul. Am facut tratament cu Vichy, a fost ok, am vazut o intarire semnificativa a radacinii firului de par dar pretul este destul de piperat, mai ales daca folosesti acest tratament in combinatie cu samponul din aceeasi gama.
Saptamana trecuta mi-a fost recomandat un tratament impotriva caderii parului, este un tratament care foloseste aceeasi formula ca si Vichy dar are un pret mult mai acceptabil, respectiv 45 de lei. Minunea se numeste Alopexy, contine un ser tratament si o seringa pentru aplicare.Continutul unei seringi se aplica zilnic pe zona afectata de caderea parului si rezultatele se vad in cateva saptamani de la utilizare.
Nu stiu inca daca are efecte miracuoase sau nu deoarece nu il folosesc de foarte mult timp dar este cert ca mi-a intarit radacinile deoarece parul nu mai cade. Un alt efect pe care l-am observat dupa folosirea acestui tratament este faptul ca radacinile mi se ingrasa mult mai greu in conditile in care eu imi spal parul datorita acestui lucru o data pe zi sau o data la doua zile.
Eu zic ca merita incercat acest tratament daca aveti probleme cu caderea parului deoarece este rezonabil ca si pret si are aceeasi fromula ca si preamaritul Vichy Aminoaxil.
Ca sa aveti un par asa... :)

13 comentarii:

  1. se gaseste in farmacii?la plafar?am sa ma duc si eu sa il caut:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Se gaseste in farmacii, pretul de 45 de lei este pretul in Sensiblu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti sa incerci sa iei si niste vitamine. Am o prietena care asa a scapat de caderea parului + tuns mai scurt. Eu de exemplu am perioada mea (inceputul toamnei) cand imi cade mai mult par decat de obicei (chiar destul de mult uneori) dar am ajuns la concluzia ca asa este organismul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai.. in sfarsit un tratament! Imi cade paru enooorm de mult! l-am incercat pe cel de la gerovital.. si folosesc cam de vreo 4 luni. Cica trebuie folosit 3 luni pentru a se vedea rezultatul. Intradevar, dupa acele 3 luni, s-a vazut.. dar acum.. :| din noooou! cade cu nemiluita :(( o sal incerc si pe acesta. Sper sa ma ajute, ca daca nu, in ritmul asta raman cheala :)) (haz de necaz:))

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm... sormea a folosit acest produs pentru ca a avut alopecie. Adica.. acele goluri din cap fara par (ce apar din cauza stresului). Ea a folosit asta si inca un unguent si in nici o saptamana a inceput sa ii apara parul in acele zone. Acum nu mai are nicio treaba. Parul i-a revenit la lungimea normala si in acele locuri i-a crescut intr-adevar indesit. Ea oricum nu are parul rar. Da, ar fi o idee sa il folosim.. dar mie mi`e frica de efecte adverse.. nu stiu. Sa revii cu update, te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Syhaya's World : nu e asa de grava problema incat sa trec la vitamine si in plus mi-e cam teama de suplimente, dau pofta de mancare. :P Deocamdata prefer tratamentele locale.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Stefi: nu ramai cheala decat daca e problema foarte grava.:D Sa speram ca nu e cazul.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Miuri: mi-ai dat sperante.:D O sa va tin la curent cu efectele tratamentului.

    RăspundețiȘtergere
  9. deci daca merge la tine il incep si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. heyyy...Super interesant blogul! Tocmai l-am descoperit si imi placeee.
    Daca te intereseaza, am scris si eu un articol despre un produs care m-a ajutat impotriva caderii parului.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu mai gasesc fire razlete pe haine, insa nu stiu daca am nevoie de un produs anti cadere...eu as vrea neaparat ceva sa creasca mai rapid si mai sanatos. sunt foarte pretentioasa la mancare si nu imi iau din alimentatie tot ce imi trebuie. aveti ceva idei?

    RăspundețiȘtergere
  12. Adelina, daca nu vrei sa incerci cu tratament local poti sa incerci cu suplimente, Frocapil sau Revalid. Forcapil se vinde foarte bine, multa lumea le lauda.

    RăspundețiȘtergere
  13. Diana, imi place blogul tau, te-am adaugat in blogroll!

    RăspundețiȘtergere